Skip to main content

Sinds kort mag ik mijn telefoon abonnement weer verlengen, maar het valt mij op dat iemand die trouwe klant is, geen korting krijgt op een verlenging van abonnement. Ik ben/was zeer tevreden over Kpn, maar dit wordt steeds minder. Ik ben een tijd geleden verhuist en kon mijn televisie en internet abonnement al niet meenemen omdat het netwerk van internet van kpn zo langzaam is in mijn nieuwe woonplaats dat zelfs de klantenservice heeft afgeraden om het abonnement mee over te Huizen. Nu heb ik geen korting meer omdat kpn compleet niet mogelijk is. Nu ik mijn telefoon abonnement kan verlengen zit daar ook geen korting meer op. Met andere woorden, als ik mijn abonnement stopzet en overstap naar Vodafone krijg ik en korting en een nieuw abonnement voor meer voordeel… terwijl kpn voor huidige klanten niets kan doen. dat zou heel jammer zijn als ik al 11 jaar trouwe klant ben lijkt mij? Kan iemand mij uit Leggen hoe dit kan?

Maar waarom wil je verlengen? Dat hoeft niet perse. Kortingen worden gelukkig niet meer gegeven. Als je 11 jaar bij dezelfde supermarkt koopt krijg je toch ook geen korting?!


Maar waarom wil je verlengen? Dat hoeft niet perse. Kortingen worden gelukkig niet meer gegeven. Als je 11 jaar bij dezelfde supermarkt koopt krijg je toch ook geen korting?!


Gelukkig sluit ik geen abonnementen in de supermarkt af….

 

Het is een kwestie van klantbehoud (of niet), klaarblijkelijk kan KPN het zich veroorloven om bestaande klanten contractvrij te laten en nieuwe abonnementen duurder te maken.


Die kortingen die KPN '’moet'’ geven in dat geval, zullen weer doorberekend worden aan klanten en dus zal het bij de eindstreep een sigaar uit eigen doos zijn. Schiet niemand wat mee op. 
Als je verlengd krijg je min of meer korting omdat je niet opnieuw aansluitkosten t.w.v. €25,00 hoeft te betalen. Als je elke keer met je telefoon overstapt naar een ander betaal je dus continu die €25,00. (onder voorbehoud van actiekortingen.)

Je kan wel altijd kijken bij een verkooppartner of je een korting krijgt. Zo heb ik recent 15 euro terug gekregen op mijn verlenging middels z'n actie bij een partner.  Die korting betaald die partner trouwens terug en niet KPN zelf.


Hoi @Zjon, wat jammer dat je jouw abonnement voor thuis niet mee kon nemen. Hierdoor ben je ook zonder korting komen te zitten. Als je tevreden bent met jouw abonnement kunnen je blijven zitten war je zit. Verlengen is geen verplichting natuurlijk. Verder hebben de heren al uitgelegd hoe het zit met de kortingen. 


Bedankt! Helder!😊