Skip to main content

Hallo,

Waarom krijgt de ene trouwe klant 13 GB gratis ter compensatie van het maandelijkse bedrag van de oudere abonnementen dat steeds wat verhoogd is en ik niet. Heb het in mijn omgeving al vaker gehoord. 

 

Omdat met een ouder abonnement relatief veel voor een kleinere bundel betaald wordt, compenseert KPN de trouwe klanten door extra data te geven zodat het iets meer overeen komt met de huidige abonnementen. 

Ik ben al vele jaren een trouwe mobiel klant en zelfs ook TV + internet klant. 

Waarom krijg ik de 13 GB niet?

Groet,

KPN klant

Hi @KPN klant AW! Welkom op het forum. 

Dat soort aanbiedingen worden door een systeem bepaald. Er is niet een persoon achter de schermen die bepaald dat de één het wel krijgt en de ander niet. 

Wat ik wel voor je wil kijken is of er mogelijkheden voor je zijn. Hiervoor heb ik nog wel een ingevuld profiel nodig.

Je kan hiervoor ook met 0800-0402 bellen. Dan kijkt een medewerker direct met je mee. 


Hi @KPN klant AW! Welkom op het forum. 

Dat soort aanbiedingen worden door een systeem bepaald. Er is niet een persoon achter de schermen die bepaald dat de één het wel krijgt en de ander niet. 

Wat ik wel voor je wil kijken is of er mogelijkheden voor je zijn. Hiervoor heb ik nog wel een ingevuld profiel nodig.

Je kan hiervoor ook met 0800-0402 bellen. Dan kijkt een medewerker direct met je mee. 

Beste Bram, dank voor de reactie. Graag zou ik horen wat de mogelijkheden zijn. Ik heb het profiel ingevuld. 

Groet


Ik heb voor je gekeken @KPN klant AW. de abonnementen zijn wat veranderd nadat je hebt afgesloten. Voor een abonnement van 2 jaar met dezelfde belminuten en 12GB betaal je €17,50. Een euro meer, maar daarvoor krijg je wel 3 keer zoveel data. 

Kijk natuurlijk wel naar de facturen van het afgelopen jaar of je die extra data ook nodig hebt. Voor meer informatie, kijk in onze online winkel. Via deze pagina kan je de verlenging zelf in orde maken

Verder wordt dus door systemen gekeken wanneer abonnementen een dergelijk aanbod krijgen. Ook geven we in december via Kadootje van KPN 5GB data weg. Ik kan je dus niet zeggen of je op enig moment automatisch in aanmerking komt voor zo'n aangepaste bundel. Maar als je daar niet op wilt wachten is er een mogelijkheid voor een euro meer 3 keer zoveel data tot je beschikking te hebben. 🙂