Skip to main content

Waarom moet ik een mobiel nummer hebben om mijn facturen in te kunnen zien.

Waar staat dat @Han van de Griend? Dat is helemaal niet nodig.
Als je alleen Internet (+TV) Thuis hebt kan je de facturen ook ophalen in MijnKPN op de website.


Hi @Han van de Griend, als je een abonnement voor thuis hebt, is een mobiel nummer absoluut niet nodig om je factuur te kunnen zien. Zoals @RBxx al aangeeft kan je jouw facturen inzien via je MijnKPN account :slight_smile:


Waarom kan ik niet een account aanmaken bij KPN-id? Ik heb geen Mobiele telefoon en ik ban niet van plan er een te nemen. Ben zeer slecht ziende en heb daar dus geen BAL aan. Maar ik wil wel graag mijn rekeningen kunnen zien !!!!!! of mag dat alleen als een mobiele telefoon hebt. Dat vindt ik dat discriminatie!

 

*admin: samengevoegd met eigen topic


Hoi @Han van de Griend 
De snelste manier is om even te bellen 0800 0402
Ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten

Overigens heb je deze vraag al eerder gesteld en ook antwoord gekregen:
 

Bekijk het antwoord door op het bovenstaande te klikken.


Werd toen gezegd dat het geregeld zou worden maar tot op heden niets gehoord


Er loopt ook al een klacht van een Belgische die in Nederland woont. Belgisch mobiel nummer en Nederlandse vaste aansluiting. Via die heeft een moderator het intern al aangekaart.

KPN ID lukt niet met Belgisch nummer.

Ikzelf vind het ook buitengewoon onlogisch dat iemand met alleen thuis internet + tv + vaste telefoon op dit moment geen KPN ID en dus geen KPN Account aan kan maken.

Het zal te maken hebben met het feit dat sinds een maand of 2 ook dubbele inlog met een verificatie via sms mogelijk is. Maar dat kun je ook uitlaten en dan is een mobiel helemaal niet nodig.

Je kunt kpn bellen om de PDF van de factuur weer via de e-mail te ontvangen. Gratis nummer: 0800-0402.


Vindt het ontzettend vervelend dat ik voor elke rekening die ik krijg weer moet BEDELEN om de rekening te kunnen inzien. Ze kunnen ook een account voor me aanmaken via een andere weg. Het lijkt op een verkoop stunt. Zonder Mobiele telefoon bestaat U niet voor ons. 


Als ik het nu zelf probeer, zie ik dat het géén verplicht veld meer is @Han van de Griend  zou jij het nu ook eens willen proberen en me willen laten weten of het bij jou nu ook lukt?


Blijkt dat ze vorige keer een id voor mij hebben aangemaakt, HANDIG vooral als je er niets van weet dat ze dat gedaan hebben. Heb nu een met MIJN EIGEN wachtwoord


Ok, heel fijn dat je nu alsnog een account hebt!