Skip to main content
Vraag

Waarom ontvang ik een rekening van 70 euro als mijn contract alleen voor onbeperkte simkaart van 35 euro is?

  • March 28, 2020
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Waarom ontvang ik een rekening van 70 euro als mijn contract alleen voor onbeperkte simkaart van 35 euro is?

Ik heb een nieuw contract met kpn voor onbeperkte sim voor slechts 35 euro per maand.

Ik heb mijn eerste rekening ontvangen. Het bedrag op de rekening is 45 euro plus een eenmalige vergoeding van 25 euro.

kunt u controleren en repareren omdat de 45 euro niet klopt.

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @kukasira, welkom terug!

Heb je de factuur zelf ook al ingezien? Daar zou een verklaring moeten staan voor deze hogere factuur.
Ik kijk anders graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

Waarom ontvang ik een rekening van 70 euro als mijn contract alleen voor onbeperkte simkaart van 35 euro is?

Ik heb een nieuw contract met kpn voor onbeperkte sim voor slechts 35 euro per maand.

Ik heb mijn eerste rekening ontvangen. Het bedrag op de rekening is 45 euro plus een eenmalige vergoeding van 25 euro.

kunt u controleren en repareren omdat de 45 euro niet klopt.

 

 

In het profiel heb ik mijn gegevens ingevuld. kan je helpen. dit probleem is nog niet opgelost.

Ik heb de rekening gecontroleerd. Het is niet logisch dat ik me aanmeld voor een contract van 35 euro, maar ik krijg een rekening van 45 euro. waarom de extra 10 euro


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

dit probleem is nog niet opgelost.

 

In het profiel heb ik mijn gegevens ingevuld. kan je helpen. Ik heb de 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen”  vermeldt

 

Ik heb de rekening gecontroleerd. Het is niet logisch dat ik me aanmeld voor een contract van 35 euro, maar ik krijg een rekening van 45 euro. waarom de extra 10 euro

 

= = = = 

 

Waarom ontvang ik een rekening van 70 euro als mijn contract alleen voor onbeperkte simkaart van 35 euro is?

Ik heb een nieuw contract met kpn voor onbeperkte sim voor slechts 35 euro per maand.

Ik heb mijn eerste rekening ontvangen. Het bedrag op de rekening is 45 euro plus een eenmalige vergoeding van 25 euro.

kunt u controleren en repareren omdat de 45 euro niet klopt.

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

stuur me gerust een e-mail om dit onderwerp te bespreken. vind mijn e-mail in de "Persoonlijke opmerkingen".


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je gegevens en toelichting @kukasira. Ik heb je nieuwe topic onder dit topic gevoegd.

Deze factuur is je eerste factuur, het bedrag is daarom ook wat anders dan je normale maandelijkse facturen straks.

In plaats van een maand gaat deze factuur over een maand en 4 dagen.Hier komen de aansluitkosten nog bij.
Daarnaast heb je niet een abonnement van €35  maar van €38, ik vermoed dat dit komt omdat je (nog) geen thuis abonnement bij ons hebt. Hierdoor mis je nu de €5 Hussel korting. Zodra je ook een thuis abonnement hebt krijg je maandelijks €5 extra korting.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

Bedankt voor je gegevens en toelichting @kukasira. Ik heb je nieuwe topic onder dit topic gevoegd.

Deze factuur is je eerste factuur, het bedrag is daarom ook wat anders dan je normale maandelijkse facturen straks.

In plaats van een maand gaat deze factuur over een maand en 4 dagen.Hier komen de aansluitkosten nog bij.
Daarnaast heb je niet een abonnement van €35  maar van €38, ik vermoed dat dit komt omdat je (nog) geen thuis abonnement bij ons hebt. Hierdoor mis je nu de €5 Hussel korting. Zodra je ook een thuis abonnement hebt krijg je maandelijks €5 extra korting.

 

De factuur die ik heb ontvangen bevat i. eenmalig slechts 25 euro ii. abonnementsbedrag van 45 euro.

u vertelt me dat mijn factuur 38 euro is, maar ik zie 45 euro op mijn factuur. waarom de extra 6 euro.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

de extra 6 euro is voor de extra 4 dagen die ik noemde. Deze factuur gaat niet over een maand maar over een maand en 4 dagen.