Skip to main content

Ik heb een mobiel abonnement plus internet en tv. Ik kwam in aanmerking voor een korting van 2,50. Ik zie deze korting niet terug op mijn factuur. Enige reden hiervoor?

Ik heb een mobiel abonnement plus internet en tv. Ik kwam in aanmerking voor een korting van 2,50. Ik zie deze korting niet terug op mijn factuur. Enige reden hiervoor?

Zijn alle producten/diensten wel aangemeld voor de voordelen?

Je kunt dit controleren door in te loggen via Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen

Via de app kan je het ook controleren via Mijn KPN → Profiel → Abonnementen → Voordelen bekijken.

 

Let wel, het bekijken van de voordelen is iets anders dan het tonen van de producten. Ondanks dat onder producten alle abonnementen zichtbaar zijn betekent dit niet dat je aangemeld bent voor de voordelen, deze kan je via bovenstaande stappen controleren.

Staan niet alle abonnementen vermeld onder de ‘Bekijk uw voordelen’ of ‘Voordelen bekijken’ ? Bel dan even met 0800-0402 dit kan van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00. Telefonisch is het stukken sneller en gemakkelijker te regelen om dit als nog in orde te maken. Heb je geduld en maakt een dagen langer wachten niet heel veel uit, vul dan even je KPN Forum Profiel in met al je gegevens en vul bij Persoonlijke Opmerkingen het abonnement in (evt. inclusief het daarbij behorende klantnummer) dat ontbreekt. 


Ik heb alle producten in mijn app staan ​​maar ik merkte dat ik verschillende klantnummers heb. Ik zal contact opnemen met de klantenservice om mijn voordelen te krijgen. Ik kan mijn voordelen niet inzien in de app of online.


Ik heb alle producten in mijn app staan ​​maar ik merkte dat ik verschillende klantnummers heb. Ik zal contact opnemen met de klantenservice om mijn voordelen te krijgen. Ik kan mijn voordelen niet inzien in de app of online.

Als je onder voordelen niet alle abonnementen ziet staan dan kan het kloppen dat de combikorting ontbreekt. Alle abonnementen waarop je deze voordelen wilt ontvangen zullen moeten zijn aangemeld voor de ‘voordelen'. Je zou nog even kunnen proberen om de abonnementen zelf toe te voegen, maar mocht het niet werken is bellen echt het snelste.

Suc6


Dank u wel. Maar weet u of de wijzigingen van toepassing zijn op voorgaande maanden? Krijg ik geld terug zolang ik de twee contracten had?


Dank u wel. Maar weet u of de wijzigingen van toepassing zijn op voorgaande maanden? Krijg ik geld terug zolang ik de twee contracten had?

Nee, de kortingen worden berekend vanaf het moment dat u bent aangemeld voor de voordelen en gelden niet met terugwerkende kracht.

Â