Skip to main content

In verband met een verhuizing heb ik mijn gehele bundel verbruikt. Ik heb daarom via MijnKPN en via sms extra mb’s gekocht. Echter, dit werkt niet, want ik heb geen internet via mijn mobiel. In MijnKPN staan de gekochte mb’s, maar desondanks geen internet. Wat kan ik doen om toch gewoon met mijn mobiel te kunnen whatsappen en op internet te kunnen. Alvast bedankt voor de hulp.

Wel een juiste bundel gekocht? Voor in Nederland en E.U. zijn dat deze.

Data only

1 GB € 7,99. sms met de tekst 1GB AAN naar 1266
3 GB € 8,99 sms met de tekst 3GB AAN naar 1266
5 GB € 9,99 sms met de tekst 5GB AAN naar 1266

 


Hoi Peter, bedankt voor je reactie. Ik heb 1 keer 1 GB en 2 keer 5 GB gekocht via sms. Bevestiging en alles ontvangen van kpn. Helaas geen mobiel internet verkeer mogelijk.

 


Hmm, hopelijk duurt het niet al te lang dat er een moderator langskomt.

Die kan er induiken. Mits je je gegevens in je forumprofiel hebt ingevuld (alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf).


Hoi Peter, ik heb de instellingen opnieuw ingesteld en het lijkt te werken. Bedankt voor je tijd en het meedenken. Groetjes 


@Juels75 . Wat voor instellingen heb je opnieuw ingesteld? Dat kan handig zijn voor anderen die hier komen met hetzelfde euvel.

Zelf wou ik nog een herstart vd telefoon voorstellen, maar dat is dus niet meer nodig.