Skip to main content

Goedendag,

Ik probeerde vandaag me sim-only abonnement te verlengen met een Iphone 15 erbij puur omdat die goedkoper bij jullie is. Alleen wordt het telkens afgewezen. Ik heb vandaag met 4 verschillende medewerkers aan de telefoon gehangen en hadden allerlei verschillende verhalen. In ieder geval zelfs de medewerker van finance lukte het niet. Nou kan niemand mij vertellen wat de reden ervan is want zelfs met een eenmalige betaling van € 678,41 lukt het niet terwijl de toestel kosten dan onder de 250 euro zitten.

Ik krijg vandaag een mail van kpn met daarin de reden: Je hebt het maximaal aantal mobiele toestellen, met toestelkrediet al bereikt. Daarom wijzen we je nieuwe bestelling af.

Terwijl ik persoonlijk geen mobiele toestellen van jullie heb, ik denk dat het misschien wordt verward met mijn tweeling zus. Tijdens de bestelling wordt er gevraagd naar extra gegevens wegens inkomen, maar als je inwonend bent bij ouder heb je geen gezinsinkomen, dat lijkt mij ook niet correct.

Is er misschien iemand die er concreet en duidelijk over kan zijn van hoe en wat er precies aan de hand is?

 

Met vriendelijke groet,
Patryk Pawletko

Hi @Patryk1502 en welkom op het forum!

Dat is een bijzondere situatie en ik snap dat je wilt weten waarom het steeds afgewezen wordt. 😕
In de mail van je afwijzing staat een telefoonnummer om rechtstreeks in contact te komen met de betreffende afdeling. Mijn advies is om met hen te bellen want zij zijn degene die jou dit het beste kunnen uitleggen!