Skip to main content

Goedemiddag!

 

Zojuist mn sim only verlengd en bij het verlengen wordt duidelijk aangegeven dat het 10BG + 10BG voor de gehele looptijd van het abbonnement is.

Nu zie ik wel een overeenkomst voor de 10GB maar zie nergens een opmerking over de 10GB per maand extra.

 

 

Waar ziet u dat staan? Dat u er 10 GB extra bij krijgt? Heeft u daar een schermafdruk van?


 


Dame van KPN gaf aan dat het voor de gehele looptijd is.

Ik zou verwachten dat het dan ook in de overeenkomst staat.

 


Goedemiddag @beedj, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wanneer dit aangegeven wordt, zou het ook in je contract moeten staan. Dit is een actie die de gehele looptijd van dat contract loopt, dus ik zou dat ook verwachten. Heb je de verlenging al aangevraagd en het nieuwe contract ontvangen? Dan kijk ik graag even met je mee hierin. Zou je jouw Forum profiel even willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan zoek ik het even uit. 


Dag @Susan_ 

 

Profiel is aangevuld


Hoi @beedj, ik zie dat jouw abonnement inderdaad 10GB + 10GB is. Dat gaat helemaal goed komen. 
Waarom het niet in de bevestiging staat zou ik je zo snel niet kunnen vertellen. Ik vermoed omdat dit een speciale tijdelijke korting is.
Ik kan je echter verzekeren dat het straks goed staat!


@Thomas ,

 

Dank voor je bericht. Goed te weten dat het goed komt!


Reageer