Skip to main content

Ben al jaren een tevreden klant bij KPN mobiel, maar zag vandaag een aanbieding van YouFone waarbij ik toch, relatief gezien, flink goedkoper uit ben. Ik heb genoeg aan 200 minuten bellen en 5 Gig data per maand. Nu ben ik daar bij KPN bijna 16 Euro voor kwijt en bij YouFone 10 Euro. 

En aangezien YouFone van hetzelfde netwerk gebruik maakt zou ik graag willen weten of hier iemand mij advies kan geven waarom ik toch bij KPN zou moeten blijven. 

@Appelmoesje 

We kunnen de rollen ook omdraaien !! :thinking:

U gaat naar YouFone en komt weer terug met uw advies waarom wij dat NIET zouden moeten doen.


Wat is er mis met Youfone @tonymelony , Zolang alles goed loopt maakt het weinig uit waar je zit met je mobiel, alleen het bebruikte netwerk is relevant, en KPN heeft landelijk de beste dekking is mijn ervaring.

Enige verschil tussen KPN en Youfone kan zijn dat de data snelheid minder snel is.


Enige verschil tussen KPN en Youfone kan zijn dat de data snelheid minder snel is.

We wachten het rustig af :neutral_face:


Ik kan me natuurlijk vergissen maar volgens mij mag je bij KPN blijven als klant.


Kijk even naar de manier van afronden bij het dataverbruik. Dan is de keuze snel gemaakt......


@tonymelony, we zouden de rollen kunnen omdraaien, maar waarom zou ik? Ik stel hier een vraag waar ik graag een antwoord op zou krijgen en uw reactie is daar geen positieve bijdrage op.

@Doornekamp33 , de snelheid van het YouFone abonnement is: maximaal 256 Mbps / gemiddeld 50 Mbps. De snelheid van mijn huidige KPN abonnement kan ik helaas niet achterhalen. Ik heb bij MIJNKPN gekeken maar daar staat het nergens (tenminste ik kan het niet vinden).

@Friesian ,  waar schrijf ik dat ik geen klant mag blijven bij KPN?

@HGD , dank u. Ik heb verder gezocht naar aanleiding van uw reactie en hier zit natuurlijk wel een ‘addertje onder het gras’. Ik lees dat KPN afrondt op 1kb en YouFone op 100kb. En lees diverse reacties van YouFone klanten dat ze hiermee in de problemen zijn gekomen. Hartelijk dank.




​​​​​​ Ik heb verder gezocht naar aanleiding van uw reactie en hier zit natuurlijk wel een ‘addertje onder het gras’. Ik lees dat KPN afrondt op 1kb en YouFone op 100kb. En lees diverse reacties van YouFone klanten dat ze hiermee in de problemen zijn gekomen. Hartelijk dank.

@Appelmoesje Fijn dat je blijft :ok_hand:


Buitenland opties zijn bij KPN denk ik veel gunstiger dan bij YouFone, maar zal je moeten nalopen als dat belangrijk voor je is.




En aangezien YouFone van hetzelfde netwerk gebruik maakt zou ik graag willen weten of hier iemand mij advies kan geven waarom ik toch bij KPN zou moeten blijven. 

 

@Friesian ,  waar schrijf ik dat ik geen klant mag blijven bij KPN?

+++++++++

Een moet is er niet wanneer je niet gebonden zit aan een vaste looptijd. Daar zou ik ook naar kijken. Ook bekend als de kleine lettertjes 

#Opzegtermijn #afkopenvanabonnement