Skip to main content

19 mrt 2022 heeft KPN voor mij de cashback aangevraagd nu bijna 9 weken verder en nog niets ontvangen bellen bellen en van kastje naar de muur gestuurd moest Samsung bellen en Samsung zegt nee het is een promotie van KPN dus daar moet u zijn 

Nu maar weer afwachten 

Hallo @Carla735, welkom op het KPN Forum!

Cashback acties zijn normaal gesproken van Samsung zelf. Om dit met zekerheid te kunnen zeggen, zoek ik dit graag uit.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Samsung zegt is een promotie van KPN. En KPN zegt je moet Samsung bellen  en ga zo maar door 

Bij registratie moet NLD op formulier  staan

Vr gr carla


Volgens mij was dat deze promotieactie (van Samsung): https://www.galaxy-a52s-cashback.nl/nl-nl/

Ontvang € 50,- retour bij aankoop van een Galaxy A52s 5G bij KPN


Op de genoemde website moest je je zelf registreren voor de actie. Heb je dat gedaan?
Het volgende staat in de actievoorwaarden:

Samsung streeft ernaar om het retourbedrag binnen negen weken na het indienen van een volledige en geldige registratie over te maken naar je bankrekening.


Klopt .kpn personeel heeft voor mij online aangevraagd  en ook bevestiging gehad bij aanmelden

Dus nu geduldig afwachten denk ik 

 

Vr grcarla 


Dat is bijzonder. Ik hoop dat het goed gaat, want ik weet niet beter dat je dat alleen zelf kan doen.

Heb je de gevraagde gegevens in je forumprofiel aangevuld? Dan kan @Denise_ dit uitzoeken.


Je zou de eerste zijn bij wie een medewerker van kpn dit aanvraagt. Kan ook helemaal niet want je moet de streepjescode van de verpakking scannen en meesturen.  


Het gaat hier inderdaad om een actie van Samsung. Wel exclusief in samenwerking met KPN. Maar de uitbetaling gaat via Samsung. Het kan alleen wel even duren, als ik het zo lees. Toch nog even geduld hebben.


Vandaag mijn cashback  ontvangen eindelijk na meer dan 9 weken wachten 


Hallo @Carla735 
Goed om te horen dat het ondanks de twijfel over de juiste procedure toch goed is gekomen en dat Samsung eindelijk de cashback heeft uitbetaald.