Skip to main content

Hoi kpn wanneer gaan jullie eindelijk nou eens 4 g ondersteuning bieden voor de Apple Watch  en roaming het heeft al lang genoeg geduurd en België is ook gevolgd die heeft het inmiddels ook het zou erg fijn zijn als dat even voor september as lukt ivbm de opkomst van de Apple Watch series 7 . En dat roaming dus ook werkt op eventueel een Apple Watch uit het buitenland bevoorbeeld uit België . Ik hoor geraag een andwoord wand nogmaals dit duurt veelste lang en zou fijn zijn als jullie de eerste zijn die het aan bied en dat het gewoon kosteloos extra bij je abnoment in zit voor mensen die zo rond de 20 euro betalen Mvg Robert . Wacht op andwoord. . 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Robert Alwon, welkom. 

Wanneer het komt durf ik niet te zeggen, kan je wel vertellen waarom. Dat heeft te maken met de manier waarop het werkend gemaakt moet worden. Het werkt op de Apple watch namelijk anders dan op een iPhone. Apple tips legt dit duidelijk uit. Wanneer het beschikbaar komt zullen we dit uiteraard delen. 


Mogen we een datum, kpn?


Die heb ik nog niet. We verkopen de Apple Watch Series 7 GPS inmiddels! Daarnaast bieden we de E-Sim aan voor de iPhone, maar dat doen we (nog) niet voor de wearables. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken. Als dat wel het geval is, zullen we dat ook zeker op het Forum laten weten.