Skip to main content

nu de apple watch 7 series zijn aangekondigd vandaag, ben ik toch weer nieuwsgierig of deze naar NL komt, aangezien alleen nederland in EU niet ondersteund is zal het is tijd worden? is er enig nieuws over?

Beste @Julian K,

Hieronder zie je meer info:

Apple Watch 4G komt naar Nederland.


Beste @Julian K,

Hieronder zie je meer info:

Apple Watch 4G komt naar Nederland.

Heel vet! Bedankt


Natuurlijk gaat KPN dat niet zomaar ondersteunen.

Ik heb jaren bij de groot zakelijke markt marketing gewerkt van KPN en weet dat ze bijna alles bespreken met de overige 2 netwerk beheerders. 
Het kartel bepaalt alles.

En als ze het dan doen, doen ze het mondjesmaat net als met eSIM. Alleen bij Simyo. Heel slim ingepast in het samenspel van alle abonnementen zodat het makkelijk switchen niet bijt.

Vraag je eens af waarom KPN zelf op zijn eigen netwerk geen eSIM biedt, maar Simyo wel.

verdelen van de markt heet dat.

En de consument is de pineut.
 


Natuurlijk gaat KPN dat niet zomaar ondersteunen.

Ik heb jaren bij de groot zakelijke markt marketing gewerkt van KPN en weet dat ze bijna alles bespreken met de overige 2 netwerk beheerders. 
Het kartel bepaalt alles.

En als ze het dan doen, doen ze het mondjesmaat net als met eSIM. Alleen bij Simyo. Heel slim ingepast in het samenspel van alle abonnementen zodat het makkelijk switchen niet bijt.

Vraag je eens af waarom KPN zelf op zijn eigen netwerk geen eSIM biedt, maar Simyo wel.

verdelen van de markt heet dat.

En de consument is de pineut.
 

uhh?...wat... KPN ondersteund allang de esim ik weet niet in welk tijdperk jij leeft?


Doet er niet toe. Ze hebben het jaaaaren tegen gehouden en verdelen de markt.


Doet er niet toe. Ze hebben het jaaaaren tegen gehouden en verdelen de markt.

ok. fijne avond


Natuurlijk gaat KPN dat niet zomaar ondersteunen.

Ik heb jaren bij de groot zakelijke markt marketing gewerkt van KPN en weet dat ze bijna alles bespreken met de overige 2 netwerk beheerders. 
Het kartel bepaalt alles.

En als ze het dan doen, doen ze het mondjesmaat net als met eSIM. Alleen bij Simyo. Heel slim ingepast in het samenspel van alle abonnementen zodat het makkelijk switchen niet bijt.

Vraag je eens af waarom KPN zelf op zijn eigen netwerk geen eSIM biedt, maar Simyo wel.

verdelen van de markt heet dat.

En de consument is de pineut.
 

uhh?...wat... KPN ondersteund allang de esim ik weet niet in welk tijdperk jij leeft?

d -t het blijft lastig.


Dat Telecom een kartel is is waar, heb er ook in gewerkt. Desondanks heb ik me voorgenomen mijn abbonnement om te zetten naar de eerste die esim aanbiedt. Ik hoop dat het KPN blijft, maar wordt het T-Mobile dan ben ik per direct om.  En mijn internetabbonnement en streaming TV als dat kan gaan mee…Heb al een direct opzegbaar abonnement genomen. 


https://www.t-mobile.nl/apple-watch

 


Beste @Julian K,

Hieronder zie je meer info:

Apple Watch 4G komt naar Nederland.

Wanneer ondersteunt kpn de Apple watch cq wanneer is deze verkrijgbaar met een abonnement?


Wanneer komt de ondersteuning?


Hallo @Sinner2stroke

Hier hebben we helaas nog geen informatie over. Zodra we hier meer over weten wordt dit natuurlijk via de bekende media kanalen gecommuniceerd. 


IMHO treurig en lachwekkend dat KPN na ruim 4 jaar, anno 2022, nog steeds geen eSim aanbiedt voor Apple Watch ⌚️LTE.

 

Helemaal verbazingwekkend nu 🇬🇧🇩🇪 concurrentie dat in ons kleine 🇳🇱 kikkerlandje sinds kort eindelijk wél  aanbieden. De hele wereld biedt dit overigens al jaren aan, behalve in NL, bij KPN?!🤷🏻‍♂️

 

Ik heb al LTE⌚️versies sinds 2017, in de ijdele hoop dat onze ‘Koninklijke’ dit spoedig zou gaan aanbieden. Tevergeefs….


Het is dat ik door onze All-in-one ‘lock-in’ op glas het te veel moeite vindt om met hele boeltje naar andere ISP over te gaan voor alleen deze eSim dienst…

Echter stemt het me verre van tevreden als klant om te moeten constateren dat we qua technologie bij onze ‘nationale trots’ feitelijk bij een ouderwetse ISP zitten. Jarenlang ‘aan het lijntje’ gehouden met het zelfde vage persbericht.

 

knock knock ✊ KPN please ‘wakker worden’!

Graag concreet perspectief bieden aan je Smart Watch klanten met vurige eSim wens!

Bij voorbaat dank🙏