Skip to main content

Hoi Kpn,

 

ik wil mijn abonnement verlengen met daarbij een iPhone 14 pro. 
 

Op dit moment wordt er een levertijd van 3 tot 4 weken aangegeven, maar wanneer moet ik de eenmalige toestelkosten betalen? Ik wil deze namelijk in één keer voldoen. Is dit bij bestelling of bij ontvangst van telefoon? Of op de eerstvolgende factuur na ontvangst van de telefoon? En gaat mijn nieuwe contract direct in of ook wanneer het toestel binnen is? Ben de einddatum al voorbij.

groetjes Alex
 

 

Hoi @Kpn 

 

ik wil mijn abonnement verlengen met daarbij een nieuw toestel. Ik heb nu nog een Sim only abonnement bij jullie.

Op dit moment wordt er een levertijd van 3 tot 4 weken aangegeven, maar wanneer moet ik de eenmalige toestelkosten betalen? Ik wil deze namelijk in één keer betalen. Is dit bij bestelling of bij ontvangst van de telefoon? Of op de eerstvolgende factuur na ontvangst van de telefoon? En gaat mijn contract direct in? (Einddatum is al verstreken) of ook pas bij ontvangst van de telefoon?

 

groetjes Alex

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover. 1 topic is genoeg,


Hallo @Alex33 ,

Wanneer je verlengt, zullen de toestelkosten op de factuur komen. 

bron: moderator Remco 

 

 


Dankjewel! 
 

De vraag die ik dan nog wel heb is of dat het gefactureerd wordt nadat ik het toestel heb ontvangen of nu m’n eerstvolgende factuur? Gezien de levertijd van zeker een maand..

 

als ik daar nog een antwoord op zou kunnen krijgen? ;-)

dank alvast!

 


Dit is het antwoord wat ik heb gevonden in de kennisbank : 

Wanneer betaal ik de eenmalige toestelkosten voor mijn nieuwe toestel?

Hiervoor ontvang je een aparte factuur, kort nadat je het toestel hebt ontvangen.

bron : 

 


Top! Bedankt!