Skip to main content
Beantwoord

Wanneer eindfactuur na opzegging?

  • January 19, 2021
  • 3 reacties
  • 403 keer bekeken

Beste, 

Per 17 december 2020 ben ik over naar YouFone. Allemaal goed en netjes geregeld. In december 2020 heb ik aan KPN een factuur betaald voor de hele maand december. Wanneer krijg ik dit te veel betaalde bedrag terug? We zijn inmiddels meer dan een maand verder na mijn overstap maar ik heb nog geen eindfactuur o.i.d. ontvangen....

Groet Pieter 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Pieter, welkom hier. 

Ik haak even in. De slotfactuur komt niet op de 1e van de maand, maar op de reguliere datum waarop je facturen altijd werden gepubliceerd. Dit verschilt per klant, in jouw geval is dit ronde de 18de. Een dezer dagen krijg je dus de slotfactuur. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • January 19, 2021

Hallo @Pieter87 , die komt met de eerstvolgende factureringsronde bij KPN en dat is in de regel de 1e van de maand, dus begin februari denk ik.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2021

Beste @JanD , dank voor de snelle reactie. Op het forum las ik dat dit normaliter 1 maand na datum einde abonnement kwam, vandaar mijn bericht. Maar dan moet ik dus nog even geduld hebben. Ik wacht 1 februari af.

Groet 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Hi Pieter, welkom hier. 

Ik haak even in. De slotfactuur komt niet op de 1e van de maand, maar op de reguliere datum waarop je facturen altijd werden gepubliceerd. Dit verschilt per klant, in jouw geval is dit ronde de 18de. Een dezer dagen krijg je dus de slotfactuur. :relaxed: