Skip to main content

Vorige maand heb ik mijn abonnement aangepast en deze zou 28 juni ingaan (bij verloop van oude). Echter zie ik bij het inloggen op mijnkpn nog steeds mijn oude bundels staan en niet mijn nieuwe. Hoelang duurt dat?

Goedemorgen @Vdhoeven, ik zie op jouw adres meerdere mobiele nummers. Zou je kunnen aangeven in jouw profiel van welk nummer jij het abonnement hebt aangepast? Dan ga ik eens kijken per wanneer de wijziging in gaat. 


Goedemorgen @Vdhoeven, ik zie op jouw adres meerdere mobiele nummers. Zou je kunnen aangeven in jouw profiel van welk nummer jij het abonnement hebt aangepast? Dan ga ik eens kijken per wanneer de wijziging in gaat. 

Ik heb mijn nummer toegevoegd aan profiel.


Ik zie dat je inderdaad een verlenging op 17 juni hebt gedaan. Je hebt het toestel inmiddels ook al ontvangen toch? Dan gaat hier iets niet helemaal goed met jouw nieuwe abonnement.


Ik zie dat je inderdaad een verlenging op 17 juni hebt gedaan. Je hebt het toestel inmiddels ook al ontvangen toch? Dan gaat hier iets niet helemaal goed met jouw nieuwe abonnement.

Ja klopt toestel heb ik inmiddels binnen. Hoe kan ik nu zorgen dat mijn nieuwe abonnement ingaat??

 


Ik heb intern een melding aangemaakt om de verlenging af te laten ronden. Je hebt immers het nieuwe toestel al in bezit, toch lijkt de aflevering van het toestel niet afgerond te worden waardoor het nieuwe abonnement niet ingaat. 


Ik heb intern een melding aangemaakt om de verlenging af te laten ronden. Je hebt immers het nieuwe toestel al in bezit, toch lijkt de aflevering van het toestel niet afgerond te worden waardoor het nieuwe abonnement niet ingaat. 

Oke dank je wel. Wanneer weet ik of het nieuwe abonnement ingaat? 


Dan zal in MijnKPN de nieuwe bundel zichtbaar zijn en ik zal je ook bericht doen als het probleem is opgelost.