Skip to main content
Antwoord

Wanneer gaat de KPN iPhone 16 Pro weer verkopen?

• October 6, 2025
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Kan verlengen en wil de 16 pro hebben aangezien ik alleen maar slechte recensies lees over de 17 maar nergens te vinden de 16. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Do050. Welkom op de KPN Community! Wat leuk dat je wilt verlengen en interesse hebt in de iPhone 16 Pro.

Wat Michiel.uit.Arnhem hierboven schrijft, klopt inderdaad. De iPhone 16 Pro is op dit moment niet te bestellen in onze webshop en komt waarschijnlijk ook niet meer terug. Je kunt natuurlijk nog wel even kijken bij andere verkooppunten of bij Apple zelf om te zien of het toestel daar nog beschikbaar is. Dit kan natuurlijk ook i.c.m. een KPN abonnement via een andere verkooppunt. 

Ik ben even benieuwd. Welke slechte recensies heb je dan gelezen over de iPhone17? 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Do050 

Welkom op de community van KPN.

De iPhone 16 Pro zal niet meer terugkomen binnen de webshop van KPN, aangezien Apple inmiddels volledig is gestopt met de productie van dit model.
Sinds de iPhone 17 Pro en Iphone 17 Pro Max officieel in de verkoop zijn, is Apple gestopt met de productie van de iPhone 16 Pro en iPhone 16 Pro Max.

Dit gebeurt elk jaar zo, zodra de nieuwste Pro en Pro Max in de verkoop zijn gegaan.
Dus voor de iPhone 16 pro en iPhone 16 Pro Max geldt dus vanaf nu OP = OP!!

Je kunt de iPhone 16 Pro samen met een KPN abonnement (of als verlenging) nog wel bestellen bij de volgende webshops:
(Klik op de naam, en je komt direct uit op de bestelpagina)

Wees er wel snel bij, want ook bij deze webshops is het OP = OP.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Hoi ​@Do050. Welkom op de KPN Community! Wat leuk dat je wilt verlengen en interesse hebt in de iPhone 16 Pro.

Wat Michiel.uit.Arnhem hierboven schrijft, klopt inderdaad. De iPhone 16 Pro is op dit moment niet te bestellen in onze webshop en komt waarschijnlijk ook niet meer terug. Je kunt natuurlijk nog wel even kijken bij andere verkooppunten of bij Apple zelf om te zien of het toestel daar nog beschikbaar is. Dit kan natuurlijk ook i.c.m. een KPN abonnement via een andere verkooppunt. 

Ik ben even benieuwd. Welke slechte recensies heb je dan gelezen over de iPhone17?