Skip to main content

Hoi allen,

Afgelopen maandag heb ik mijn contract verlengd tot een abonnement met unlimited data, ook hiervan netjes een contract ontvangen in de mail dat het is gelukt. Nu op 01-07 is de nieuwe maand ingegaan, echter helaas nog steeds mijn oude aantal MB’s ontvangen. Wordt deze wijziging pas verwerkt zodra mijn oude contract afloopt (01-09)?

Hallo @Remusdotcom ,

De verlenging van jouw contract staat los van de maandelijkse aanpassingen die je kunt uitvoeren. 

Ook op jouw oude contract kun je maandelijks jouw abonnement aanpassen.  Voor 1 juli 2023 ben je nu te laat. Ga je jouw abonnement nu aanpassen in MijnKPN, dan zal de wijziging per 1 augustus 2023 ingaan. 


Wordt deze wijziging pas verwerkt zodra mijn oude contract afloopt (01-09)?

Ja. Uiteraard. Uw oude contract moet eerst afgelopen zijn. 


Ook op jouw oude contract kun je maandelijks jouw abonnement aanpassen.

Ik betwijfel of dat nu nog kan. Na het verlengen kun je geen wijzigingen meer doorvoeren op het huidige abonnement. Denk ik. Bij KPN kunnen er nooit 2 dingen tegelijk. En de verlenging is nu een wijziging die "open staat". En dan is verder alles geblokkeerd. Denk ik. Weet ik niet zeker.


Welkom bij ons op hwt forum @Remusdotcom. Zoals Nick en Noordzee al aangeven zal jouw nieuwe abonnement ingaan nadat het huidige contract is afgelopen. Als jij 1 september ziet staan als einddatum, zal het nieuwe abonnement en contract dan starten.

 

Voor meer informatie over het verlengen van je mobiele abonnement kan je dit artikel in onze Kennisbank lezen: