Skip to main content

Ik heb op 4 oktober mijn mobiele abonnement verlengd, deze gaat op 22 november a.s. in. Op dit moment betaal ik dus nog voor mijn oude abonnement.

Wanneer gaat mijn 14 dagen zichtermijn in? Ik dacht zelf op 22 november, klopt dit?

Hallo @MiRoJo25 ,

De 14 dagen zichttermijn is op 4 oktober 2020 ingegaan. Is dus inmiddels voorbij. 

 

Tekst KPN : 

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd waarin je je bestelling kunt annuleren of wijzigen. Deze 14 dagen bedenktijd gaat in op de dag dat je je bestelling plaatst. Annuleer je de bestelling maar heb je wel minuten of MB’s verbruikt, dan worden de gebruikskosten in rekening gebracht. Nadat je de bestelling hebt geannuleerd, heb je 14 dagen de tijd om de telefoon te retourneren.

 

bron : 

kpn.com 

Veelgestelde vragen

Voorwaarden en tarievenoverzicht

 

 

Telefoonabonnement in de EU

 

 

Unlimited Data

Onbeperkt bellen

Eenvoudig overstappen met behoud van je eigen 06-nummer

Hussel, zo werkt het

Dekking van het 4G-netwerk van KPN

Je ontvangt altijd een 3-in-1 simkaart

Bepaal zelf hoeveel je voor je telefoon betaalt

Tarieven van oudere abonnementen

Start van je betaalperiode

 

Wijze van betaling

 

Je bestelling of telefoon abonnement (tussentijds) wijzigen of opzeggen

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd waarin je je bestelling kunt annuleren of wijzigen. Deze 14 dagen bedenktijd gaat in op de dag dat je je bestelling plaatst. Annuleer je de bestelling maar heb je wel minuten of MB’s verbruikt, dan worden de gebruikskosten in rekening gebracht. Nadat je de bestelling hebt geannuleerd, heb je 14 dagen de tijd om de telefoon te retourneren.


Het is dus ook bedenktijd.


Oke, dan ligt de fout bij mij