Skip to main content

Gisteren online contract verlengd omdat er staat gaat per direct in dus perĀ  7-9. Na bevestigingmail blijkt dat "gaat per direct in" betekend pas als huidige contract is verlopen. Heel raar.

Bentdegraaf

Niks raarā€¦.gewoon normaalste zaak ter wereld.

Ā 

Ā 


Dus "gaat per direct in" kan betekenen over een paar maanden.

Zo normaal vind ik dit niet.


Hi @Bentdegraaf, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Als je tijdens het verlengen te zien krijgt dat het direct in gaat, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen als je in de bevestiging een andere datum ziet staan. Nu moet ik je zeggen dat het klopt dat het nieuwe abonnement in gaat op het moment dat het oude abonnement afloopt. Waarom je dan te zien krijgt dat het direct in gaat, kan ik helaas niet verklaren. Heb je de verlenging via onze website gedaan, of via een andere verkoopsite? Ik hoor het graag van je!


Het verlengen is via de KPN site gebeurt. Na ingelogd te zijn stond erĀ 

Hallo Barend je verlenging gaat direct in. In mijn geval 7-9.Ā 


Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik wil dit graag verder uitzoeken, zou je hiervoor allereerst jouwĀ profielĀ volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Profiel aangepast.Ā 


De ... 14 dagen bedenktijd gaat direct in volgens mij...


Dank je wel voor het invullen van het profiel. Ik ben direct mijn systemen ingedoken en ik zie dat het huidige abonnement loopt tot 13 december. Het nieuwe abonnement start ook vanaf dat moment. Het is dan ook erg vreemd dat jijĀ te zien krijgt dat het nieuwe abonnement direct in gaat. Ik ga dit signaal doorgeven aan mijn collega's van de afdeling die hier over gaan, zodatĀ dit in de toekomstĀ voorkomen kan worden. Ik wil je heel erg bedanken voor het signaal. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer