Skip to main content

Ik vroeg me af waarneer mijn abonnement in gaat en waarneer ik dan een email zou moeten krijgen 

Hallo en welkom op het forum @Shayenne, als het goed heb je een bevestiging gekregen van je bestelling nadat je besteld hebt. Alle info kun je ook online inzien op jouw persoonlijke pagina


@Jeroen_dB  ik heb al bijna 4 maanden de telefoon voor het abonnement binnen en de afloop dag van mijn oude abonnement van een andere provider loop af en ik heb nog steeds niks gehoord van knp via mail ofz en mijn persoonlijke pagina laat niks zien en ik wou weten waarneer het nieuwe abonnement dus in gaat en waarneer ik daar de rest voor krijg want ik wil niet een paar dagen zonder komen te zitten 


Als het goed is, heb je destijds dan ook nummerbehoud moeten bevestigen, zodat we jouw nummer overnemen van je huidige provider. Daar heb je dan ook informatie over ontvangen. 
Tevens heb je bij je telefoon ook destijds ook een KPN simkaart gekregen? 

Als je jouw profiel invult, dan kan ik eens kijken of ik je aan alle informatie kan helpen. 


@Jeroen_dB ik heb aan nummerbehoud gedaan ik heb alleen geen simkaart gekregen wegens dat ik een esim zou hebben  


Ik zie dat op 15 januari alle info naar je toe is gezonden met betrekking tot de overstap naar KPN. Ik heb de berichten nogmaals naar je toegestuurd. 
Jouw mobiele nummer zetten wij over op 14-05-2021. Deze datum hebben wij afgesproken met je huidige mobiele aanbieder. Vanaf het moment dat je huidige simkaart niet meer werkt, kun je de e-sim van KPN gaan gebruiken.