Skip to main content

Gisteren bij kpn winkel geweest in Spijkenisse een mooie nieuwe toestel gekocht. Inclusief een abonnement.

Had een sim only, en wordt opengebroken, en in mijn contract van gisteren staat de ingangdatum van 24-6 maar vandaag krijg ik een contract over de mail dat hij pas 20-10 in gaat.

 

De verkoper zei ook dat het abonnement echt de 24ste van deze maand in zou gaan.

 

Graag wat meer duidelijkheid en een oplossing.

Ha @Sebastiaan1978, welkom! Er zijn een aantal scenario's die van toepassing kunnen zijn bij een zogenoemde Sim Only naar Handset verlenging. Ik kijk graag met je mee wat er bij jou aan de hand is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Beste marcia 

 

Heb alles ingevuld behalve mijn 06 niet.

 

Bij mijn aankoopcontract staat duidelijk ingangdatum van 24 juni.

 

Ik hoor van u.

 

Mvg,

 

Sebastiaan Steenvoorden 


Bedankt! Zoals ik hierboven aangaf, zijn er meerdere scenario's mogelijk. Jij wilde graag jouw Sim Only direct omzetten naar een abonnement met toestel. Dat kan, maar dat kan niet als je al binnen de reguliere verlengtermijn zit. En dat zat je precies op de 24e. Met als gevolg dat het nieuwe abonnement niet per direct in gaat, maar ‘pas’ per einde van je huidige contract. En dat is 20 oktober. Ik kan er helaas niets anders van maken, mijn excuses! :-(