Skip to main content

Per 29 januari zou de overstap geregeld zijn van Vodafone naar KPN maar mijn simkaart heeft een heel ander nummer dan mijn eigen reeds bestaande Vodafone telefoonnummer. In een brief schrijft KPN op 4.1.2022 dat mijn nummer wordt overgezet op 29.1.2022 maar helaas de SIM kaart van KPN die ik net heb geprobeerd werkt helemaal niet. Ik kan niet bellen en gebeld worden noch op mijn eigen nummer noch op het nummer dat op de SIM kaart staat. KPN is niet meer bereikbaar (om 17.01) , pas maandag weer.

 

Hallo @Marian van Wijk tijdens de nummer-portering word je een tijdelijk nummer toegewezen totdat de portering rond is. Als je merkt dat je Vodafone-kaart niet meer werkt en de KPN-kaart wèl is de portering afgerond en krijg je in de regel ook een SMS en/of mail dat e.e.a. actief is op je oorspronkelijke nummer.

Bij storingen kun je 24/7 gratis bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Het kan zijn dat ook pas maandag je nummer over gaat. Tot die tijd de Vodafone kaart blijven gebruiken, die werkt toch nog?
De kpn simkaart ga je pas gebruiken als de Vodafone het écht niet meer doet.


Dank je wel! Er stond in de brief 29 januari, maar ik zal het weer proberen als mijn huidige Sim kaart het niet meer doet🤗


Hartelijk jullie voor de reacties. Ik had geen idee dat zo’n forum zo goed werkt, heel fijn!!


VAndaag gebeld met KPN, in mijn contract stond als ingangsdatum 29.1.2022 maar in een email die ik later kreeg stond als overgangsdatum 26 februari 2022….ik had dus niet alles even goed bekeken . Moet nog even geduld hebben. Sorry voor mijn fout, en nogmaals dank voor jullie reactie!