Skip to main content

Hallo, Ik heb vanmiddag mijn mobiel abonnement gewijzigd (internet erbij) en ik zag in een flits voorbijkomen dat het volgende maand pas in gaat, Ik zou graag willen weten of daarmee bedoeld wordt vanaf 1 september of pas eind van de maand mvg.

Hoi @mjeur. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je hier wat meer duidelijkheid in wilt hebben. Ik zoek het graag voor je uit. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06 nummer? Het 06 nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi Vikash, Bedankt voor je snelle reactie, Ik heb je aanwijzingen opgevolgd.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Wat heb je precies gewijzigd aan jouw abonnement? Heb je losse MB's gekocht of het maandelijks databundel verhoogd?


Nou ik had alleen bellen en sms en heb er nu een maandelijkse bundel erbij genomen (voorheen gebruikte ik alleen wifi)

 


@mjeur Ik kom deze wijziging niet tegen in ons systeem. Wanneer heb je dit aangevraagd, heb je hier een bevestiging van gekregen en welke bundel heb je precies aangevraagd?


Dinsdag middag aangevraagd. Geen bevestiging gekregen alleen na aanvraag een scherm met de melding dat abonnement pas in sept in gaat.

Heb gekozen voor deze  (en betaal ook nog 5 euro toestel) dus totaal dan 18,50 pm

  • TFT BelBundel 2018 2000/onbeperkt€ 23,50€ 13,50
  • 2 GB en onbeperkt bellen/sms in NL en EUKorting zolang je abonnement loopt

Gaat het om een abonnementsverlenging of om een bundel? Misschien is het makkelijker om even contact op te nemen met de klantenservice (0800 0402). Ik denk dat je dan sneller een antwoord hebt op jouw vraag.


@mjeur Heb je inmiddels een antwoord op jouw vraag?


Ja dat heb ik inmiddels. Hartelijk dank.


Graag gedaan!