Skip to main content

Wanneer verkoopt kpn de Apple Watch 7 4g?

Hallo @TinoPat ,

Er is nu nog niets over bekend. Zodra er iets bekend is, wordt het op het forum en op de website van KPN bekend gemaakt. 

 

 

 

Op de website staat: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.


Dit is wel jammer. Er zou e-sim ondersteuning voor Apple Watch komen ( KPN gaat Apple Watch met 4G ondersteunen
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5254417/apple-watch-4g-nederland-kpn-t-mobile-vodafone-esim) en vervolgens krijgen we radio stilte. Kan er in ieder geval een reden gegeven worden waarom we langer moeten wachten? Of een perspectief op hoe lang het gaat duren? 


Hallo @TinoPat ,

Er is nu nog niets over bekend. Zodra er iets bekend is, wordt het op het forum en op de website van KPN bekend gemaakt. 

 

 

 

Op de website staat: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.

Het 4G model is gewoon verkrijgbaar in Nederland hoor (bijvoorbeeld bij Apple zelf), met T-Mobile vooralsnog als enige provider. Het heeft niets te maken met het feit of KPN nu wel of niet ondersteuning biedt (al moet ik eerlijk zeggen dat KPN dit hele proces echt wel heel slecht aanpakt zeg).

 

Raar dat dit bericht als beste reactie wordt aangemerkt want het bevat aantoonbaar onjuiste informatie.


Zeer teleurstellend van KPN!

Komt ook amateuristisch over!
 

 


Wat een ballentent dat KPN in oktober aangeven dat je met 4 g voor de Apple Watch en vervolgens niets meer laten horen

 

mij zijn ze binnen kort kwijt als klant

 


Tja, soms is geduld een schone zaak, dus veel succes bij T-Mobile.:sweat_smile:


Geduld een schone zaak? In de telecom branche kun je als bedrijf weinig geduld verlangen. Alles gaat zo snel. Tegen de tijd dat KPN ermee komt, wil je geen Series 7 meer. 


Wanneer? Concreet antwoord aub. 


Wanneer? Concreet antwoord aub. 

Krijg je niet van KPN, nog niet bekend is het beste wat er uitkomt.


Update, wanneer?


Wanneer? Concreet antwoord aub. 

Volgend jaar dinsdag oftewel ooit. (En zelfs dat is nog onzeker.)


Inhoudelijk commentaar iemand?


Inhoudelijk commentaar iemand?

Dat is onmogelijk want er is niemand die weet of en zo ja wanneer, de Apple watch cellular ondersteund zal gaan worden door KPN. En als er al iemand is die dat weet dan zal hem/haar geïnstrueerd zijn om daar niets over los te laten.


Vreemd, vind je niet?


Vreemd, vind je niet?

Waarom is dat vreemd?


Waarom zou het niet vreemd zijn? Belofte maakt immers schuld.


Het enige dat KPN beloofd heeft is dat zij van plan is de Apple Watch cellular in de toekomst te gaan ondersteunen…

Bron

En misschien zal dat ook nog wel eens gaan gebeuren…

Bron


Ik bedoel maar. Zo onduidelijk als het was, is het gebleven. Belofte maakt schuld.


Ik bedoel maar. Zo onduidelijk als het was, is het gebleven. Belofte maakt schuld.

Welke belofte?


Waar gaat de thread over, wjb?


Waar gaat de thread over, wjb?

Wegens elke maand opnieuw spammen van verschillende topics, ondanks het verzoek dat niet te doen (het is vervelend voor andere forumbezoekers en tegen de huisregels), heb je bij deze een ban van een week te pakken. 


Zonde! Van uitstel komt afstel vermoed ik…


Waar gaat de thread over, wjb?

Wegens elke maand opnieuw spammen van verschillende topics, ondanks het verzoek dat niet te doen (het is vervelend voor andere forumbezoekers en tegen de huisregels), heb je bij deze een ban van een week te pakken. 

Interessant, censuur door een voormalig staatsbedrijf.