Skip to main content

Ik mag verlengen en wil een iPhone 11, liefst in paars. Maar alleen zwart en wit worden weergegeven. Waarbij overigens staat dat ze begin nog leverbaar zijn. Wanneer begin nov? Moet je wel al betalen als je nu besteld maar hij niet voorradig is?

Weet je zeker dat je de Iphone 11 wil ? Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11 | KPN Community


O wist ik niet? Of zouden ze nu niet op voorraad zijn doordat nieuwere toestellen dit probleem niet hebben? Dat ze nu de huidige dus niet leveren tot het is opgelost?


Hi @Angel78 en welkom op het forum! Ik zie inderdaad dat paars niet meer bij de opties staat op de website. De kans is dan klein dat deze nog terugkeren bij ons. Van oudere modellen is het vaak zo dat als een kleur er eenmaal niet meer tussen staat deze er niet later aan toegevoegd zal worden. Je kunt wel een paars hoesje kopen bijvoorbeeld. 🙂

Dit in je achterhoofd houdend. Het is niet duidelijk welke iPhone 11 toestellen hier precies last van hebben, het onderzoek van de leverancier heeft daar nog geen duidelijkheid over gegeven.