Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is de iPhone 15 Pro weer op voorraad bij KPN?

• February 3, 2025
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo, 

wanneer komt de iPhone 15 pro weer op voorraad bij kpn, ik wacht erop zodat ik m kan bestellen. Staat nergens duidelijk of ze überhaupt terug komen..

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Lai van Beek 

Bij Belsimpel.nl en Mobiel.nl is de iPhone 15 Pro nog volop op voorraad in vrijwel alle kleuren.
Ik zou daar je iPhone 15 Pro tezamen met een abonnement bij KPN bestellen, mocht het om een verlenging gaan van je KPN abonnement dan kan dat daar ook gewoon.

Zodra Apple die nieuwste modellen lanceert, zoals afgelopen september 2024 de iPhone 16 serie, dan gaan de Pro modellen van een jaar eerder (iPhone 15 serie) uit de verkoop.
Dit proces hanteert Apple elk jaar opnieuw.

En dat betekend op = op.

Dus wil je graag een iPhone 15 Pro bestellen, ga dan naar één van bovenstaande webwinkels.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Lai van Beek. Wat betreft de iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium heb ik slecht nieuws. Deze wordt niet meer verkocht bij KPN. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 4, 2025

‘k Zie ze ook niet meer bij Amac of Apple zelf...

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Lai van Beek 

Bij Belsimpel.nl en Mobiel.nl is de iPhone 15 Pro nog volop op voorraad in vrijwel alle kleuren.
Ik zou daar je iPhone 15 Pro tezamen met een abonnement bij KPN bestellen, mocht het om een verlenging gaan van je KPN abonnement dan kan dat daar ook gewoon.

Zodra Apple die nieuwste modellen lanceert, zoals afgelopen september 2024 de iPhone 16 serie, dan gaan de Pro modellen van een jaar eerder (iPhone 15 serie) uit de verkoop.
Dit proces hanteert Apple elk jaar opnieuw.

En dat betekend op = op.

Dus wil je graag een iPhone 15 Pro bestellen, ga dan naar één van bovenstaande webwinkels.