Skip to main content

Wanneer is de iPhone 16 pro black titanium 128 gb weer op voorraad? Dat het iets langer duurt is geen probleem, maar ik wil het wel graag weten.

Hoi ​@0578 

Welkom op de community van KPN.

De iPhone 16 Pro Black Titanium (128 GB) is weer op voorraad vanaf 4 januari 2025.
Dus of vandaag (zaterdag 4 januari 2025) of aankomende maandag (6 januari 2025) dan wordt er weer een nieuwe levering vanuit Apple verwacht.

Dus mocht je hem al besteld hebben bij KPN, dan is de kans dus groot dat je hem volgende week in huis hebt, je ontvangt een dag van tevoren in de middag of avond een mail met daarin een track en trace om je bestelling te volgen.
Of de mogelijkheid om een bezorgmoment in te plannen, als de iPhone door de koerierdienst (AMP Groep) wordt bezorgd.

Hoi ​@0578. Welkom op de KPN Community! En leuk dat je een toestel bij een KPN abonnement wilt bestellen. 

Het volledige antwoord is al gegeven door ​@Michel.uit.Arnhem. Ik heb het nog even gecontroleerd en je gewenste iPhone is weer helemaal beschikbaar en op voorraad nu.

Kun je hier zo mee verder of zat je nog met andere vragen? 

Dank u ik heb hier zeer veel aan. Wanneer denkt u dat die ongeveer binnen komt bij ons thuis?

Hoi ​@0578 

Ik zie uit de reactie van moderator ​@Arjan van KPN dat jouw bestelde iPhone weer op voorraad is, en dat ook precies volgens verwachting.

Je kunt jouw bestelling deze week nog verwachten via PostNL of AMP groep, dus let op je mailbox!
Zodra jouw bestelling het magazijn heeft verlaten, krijg je daar gelijk een bevestiging van dat hij onderweg naar je is.

Meestal krijg je deze mail in de late middag of in de avond.

Dank u ik heb hier zeer veel aan. Wanneer denkt u dat die ongeveer binnen komt bij ons thuis?

Je kunt het beste je bestelling in de gaten houden via de statustool voor bestellingen. Daar volgt meer informatie over je pakket en daar verschijnt ook zo snel mogelijk een Track and Trace code of een mogelijkheid om een afspraak in te plannen. 

Sowieso verwacht ik je toestel deze week nog wel en eigenlijk wel binnen 2 dagen. Ik ben wel benieuwd wanneer je 'm hebt ontvangen, dus laat dat vooral weten!

Reageer