Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is de Samsung Galaxy S25 Lime (128GB 5G eSIM) weer leverbaar?

• June 12, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Hallo,

Op 7 juni (5 dagen geleden) heb ik de Galaxy s25 Lime online besteld en dat deze verstuurd zou worden. De volgende dag kreeg ik bericht dat hij niet meer op voorraad is. 

Ik zou graag een datum willen weten wanneer deze wel weer leverbaar is? Nu is het afwachten op een mail of sms wanneer ze er weer zijn, is dat een week, 2,3, weken, een maand of langer?

Ik denk er nu over om de bestelling te annuleren, maar dat is ook zonde als ik hem binnenkort krijg. Kunnen jullie een datum geven?

Dankjewel alvast! ❤

P.s. Ik heb al een abonnement bij jullie en het gaat om een verlenging met mobiel. Ik wil geen gedoe krijgen met verlenging, omdat de Samsung niet leverbaar is. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Merel1986, ik kan me goed voorstellen dat je snel jouw nieuw bestelde toestel wil gaan gebruiken. Op dit moment is de levertijd tussen de 1 en 2 weken voor de kleur die jij graag wil. 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 14, 2025

Hallo ​@Merel1986, ik kan me goed voorstellen dat je snel jouw nieuw bestelde toestel wil gaan gebruiken. Op dit moment is de levertijd tussen de 1 en 2 weken voor de kleur die jij graag wil.