Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is de Titanium Black S25 Ultra weer beschikbaar?

• February 5, 2025
  • 6 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik begrijp dat mijn titanium black s25 ultra niet leverbaar is. Enig idee wanneer deze wel leverbaar is? Lopen anderen hier ook tegenaan?

Mvg 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Heb hem inmiddels al binnen. Misschien een dag of 2 extra wachten. Het viel reuze mee.

Groetjes

Ah top. Dan heb je geluk gehad 😁

Ik heb t zelfde probleem maar dan met die blauwe hoe zit t daarmee ? Vind t toch wel wat slordig dat die toestellen niet gewoon op voorraad zijn...

Voor jou geldt nog steeds het antwoord dat ik eerder gaf aan RogierW. Vanaf 14 februari komen de Galaxy S25 (Ultra) toestellen die nu niet op voorraad zijn, weer beschikbaar. We zijn voor de voorraad afhankelijk van de aanvoer en hoeveelheden die de leverancier levert. Als de vraag groter is dan het aanbod, dan ontstaat er helaas even een moment dat klanten zullen moeten wachten op hun toestel. Sorry, maar dat is niet anders. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 6, 2025

Hoi ​@RogierW. Welkom op de KPN Community en leuk dat je een bestelling met toestel hebt geplaatst bij ons! Gaat het hier om de Samsung Galaxy S25 Ultra 512GB Titanium Black? Daarvan wordt namelijk op 14 februari de voorraad weer aangevuld. Dus dan kun je vlak daarna van ons bericht verwachten dat ie uitgeleverd gaat worden. 

• Deelnemer
  • February 10, 2025

Ik heb t zelfde probleem maar dan met die blauwe hoe zit t daarmee ? Vind t toch wel wat slordig dat die toestellen niet gewoon op voorraad zijn...

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Heb hem inmiddels al binnen. Misschien een dag of 2 extra wachten. Het viel reuze mee.

Groetjes

• Helper
  • February 11, 2025

Groetjes

De black kleur?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Ja

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Groetjes

Ah top. Dan heb je geluk gehad 😁

Voor jou geldt nog steeds het antwoord dat ik eerder gaf aan RogierW. Vanaf 14 februari komen de Galaxy S25 (Ultra) toestellen die nu niet op voorraad zijn, weer beschikbaar. We zijn voor de voorraad afhankelijk van de aanvoer en hoeveelheden die de leverancier levert. Als de vraag groter is dan het aanbod, dan ontstaat er helaas even een moment dat klanten zullen moeten wachten op hun toestel. Sorry, maar dat is niet anders.