Skip to main content

Middag, 

Wanneer is de Nokia xr20 verkrijgbaar?

Mvg Mark

 

 

 

 

 

Hoi @Markz90, welkom op ons forum!
Helaas heb ik hier geen zicht op maar op Nokia smartphones kopen & vergelijken kun je ons meest actuele aanbod aan Nokia's terugvinden!


Ook ik heb dezelfde vraag, de XR20 is vrij verkrijgbaar ook bij een commerciële webshop met KPN abonnement en op de site staat wel de gewone X20 en kan toch niet zo zijn de de KPN deze niet aan kan bieden?


Waarom wordt de NOKIA XR 20 niet door KPN mobiel aangeboden, is overal vrij te verkrijgen wat is het probleem bij KPN. ??? 


Waar is de Nokia XR20???? waarom staat hij niet bij jullie op de site?


Waar is de Nokia XR20???? waarom staat hij niet bij jullie op de site?

Dan bestel je hem toch gewoon ergens anders? 


Dan bestel je hem toch gewoon ergens anders? 

 

Dat vraag ik toch niet?


Waar is de Nokia XR20???? waarom staat hij niet bij jullie op de site?

Omdat we in een vrij land leven en er mensen binnen KPN besloten hebben dit model niet op te nemen voor de verkoop.

Dus waar is de Nokia XR20, die is wel ergens anders en niet bij KPN te verkrijgen.

 


Omdat we in een vrij land leven….

waarom dit erbij zetten? Ik vraag maar, ik leg niks op...

Omdat ……. er mensen binnen KPN besloten hebben om dit model niet op te nemen voor de verkoop

Goh, dat had ik zelf niet kunnen bedenken zeg….Wow... Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Misschien had ik de de vraag anders formuleren, ‘wat is de reden’…… whatever 


Hallo @Zoeker1000 en @HermanTex en @Rodero .

Fysieke mobieltjes verkopen is voor KPN een bijzaak (bijvangst) en geen core-business, men neemt een aantal populaire mobieltjes voor de verkoop in combinatie met een nieuw abonnement.

Het feit dat de verkoop van mobieltjes voor KPN geen halszaak is, blijkt uit het feit dat als je zo’n mobiel los koopt bij KPN deze duurder is dan bij de universele telefoonboer.

Ik hoop dat het nu duidelijk is waarom KPN er (nog) niet voor gekozen heeft genoemde mobiel in het programma op te nemen.

 

 


Beste allemaal, ik laat het hier maar bij, het was weer gezellig.😉

In ieder geval, JanD bedankt voor het normale antwoord en de moeite.

Fijn weekend!


Dan bestel je hem toch gewoon ergens anders? 

 

Dat vraag ik toch niet?

Nee dat klopt. Maar ik wilde je helpen aan een mogelijkheid om een XR20 aan te schaffen samen met een KPN abonnement. 

Maar goed..blijkbaar was dat niet het antwoord wat je wilde horen. Succes. 


Misschien had ik de de vraag anders formuleren, ‘wat is de reden’…… whatever 

Denk jij dat degene die de reden weten, dus besluiten welke toestellen KPN aanbied hier op het forum actief zijn, die kans acht ik nihil, anders was die vraag al een tijdje geleden bij de topic starter beantwoord.