Skip to main content

Ik heb op 20 juni 2023 een nieuwe simkaart aangevraagd. Wanneer kan ik die verwachten?

Ik heb op 20 juni 2023 een nieuwe simkaart aangevraagd. Wanneer kan ik die verwachten?

Dat is wel lang onderweg, het beste is om de klantenservice te bellen 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken

 

Laat hier even een berichtje aan als het gelukt is


Ik heb op 20 juni 2023 een nieuwe simkaart aangevraagd. Wanneer kan ik die verwachten?

Dat is wel lang onderweg, het beste is om de klantenservice te bellen 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken

 

Laat hier even een berichtje aan als het gelukt is

 

Beste jimny,

Ik heb gebeld en daar kon men mijn bestelling niet vinden. Ik vond het al raar dat ik geen bevestiging kreeg van mijn aanvraag op de webpagina. De klantenservice raadde mij aan om de bestelling te herhalen. Dat heb ik gedaan en nu krijg ik wel een bevestiging: 

Je nieuwe simkaart is onderweg

 

Je ontvangt de simkaart binnen maximaal 2 werkdagen. 

Groetjes, Tjeu Nies

 


Beste jimny,

Ik heb gebeld en daar kon men mijn bestelling niet vinden. Ik vond het al raar dat ik geen bevestiging kreeg van mijn aanvraag op de webpagina. De klantenservice raadde mij aan om de bestelling te herhalen. Dat heb ik gedaan en nu krijg ik wel een bevestiging: 

Je nieuwe simkaart is onderweg

 

Je ontvangt de simkaart binnen maximaal 2 werkdagen. 

Groetjes, Tjeu Nies

 

@Tjeu Nies  mooi dat je gebeld hebt en slordig dat de eerste bestelling is misgegaaan


Hi @Tjeu Nies, wat zuur zeg dat het mis is gegaan met de eerste bestelling 😐

Wel heel fijn dat het met de nieuwe bestelling wel direct goed gaat, als het goed is heb je hem inmiddels binnen 😊


Hi Maja

De simkaart zit nu al in het toestel en alles werkt.

Groetjes, Tjeu Nies


Helemaal super, bedankt dat je het nog even laat weten!