Skip to main content

Ik heb een samsung galaxy a34 limeĀ  kleur besteld .deze is niet op voorraad. Wanneer hij verwacht word stond niet in de mail en par chat krijg ik enkel die robot.bellen is geen optie voor mij vanwege angst.

Ik wilde vragen of een andere kleur op voorraad is die dan wel geleverd kan worden .ipv lime groen. ?

Groet alex

Ik heb een samsung galaxy a34 limeĀ  kleur besteld .deze is niet op voorraad. Wanneer hij verwacht word stond niet in de mail en par chat krijg ik enkel die robot.bellen is geen optie voor mij vanwege angst.

Ik wilde vragen of een andere kleur op voorraad is die dan wel geleverd kan worden .ipv lime groen. ?

Groet alex

Ā 

@Alex schrauwen

Welkom op het forum van KPN Alex!

Volgens de meest actuele status (vandaag 9 oktober 2023) op de bestelpagina van KPN, zou de Samsung Galaxy A34 5G in de kleur Awesome Lime weer op voorraad moeten zijn.
Als je hem vandaag (maandag) zou bestellen, zou hij morgen of overmorgen (afhankelijk van pakketbezorger) bij je thuis geleverd worden.

Ik weet niet wanneer jij deze bestelling hebt geplaatst, maar zodra de kleur Awesome Lime weer op voorraad is (wat nu het geval is), wordt hij zo spoedig mogelijk naar je opgestuurd.
Je krijgt daar dan vanzelf per e-mail bericht over, zodra hij is verstuurd.
Dus het is goed mogelijk, dat je vandaag nog deze e-mail gaat ontvangen, dus hou je mailbox in de gaten.

Heb je hem op donderdag (12 oktober 2023) nog steeds niet ontvangen, dan kan een moderator voor je verder kijken, of er mogelijk toch iets niet goed is gegaan met jouw bestelling.

Vul in dat geval alvast je forum profiel volledig in, zodat een moderator alvast je gegevens heeft.
Deze gegevens zijn ALLEEN inzichtelijk voor jezelf en een KPN Moderator.