Skip to main content

Hallo,

ik heb op 16 september de iPhone 15 pro Max besteld. 
wanneer verwachten jullie die te kunnen leveren?

 

groeten Melvin mollema

Er is een centraal topic over de iPhone15 met informatie over de pre-order en levertijden.

Daar staat o.a. het volgende

Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. 


Er staat geen levertijd bij als ik naar mijn bestelling ga. Het gaat op de zwarte 15 pro Max 256 gb 


Hallo,

wanneer komt mijn iPhone 15 pro Max binnen?

kunnen jullie zien wanneer de nieuwe voorraad binnen komt? Ik heb hem op 16 september besteld

black met 256 GB

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo,

wanneer komt mijn iPhone 15 pro Max binnen?

kunnen jullie zien wanneer de nieuwe voorraad binnen komt? Ik heb hem op 16 september besteld

black met 256 GB

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Welkom op het Forum van KPN @Melvinmollema !

Ik begrijp dat je heel graag wilt weten, wanneer je jouw iPhone 15 Pro Max (Black/ 256 GB) in handen krijgt, en kunt gaan gebruiken.
Alleen zijn er lange levertijden aan het begin, zodra een nieuwe iPhone wordt gelanceerd, waarbij de meeste vraag ligt bij de Pro (Max) modellen van de iPhone 15.

Daarnaast verschilt de levertijd ook nog eens sterk van de kleur die je kiest, met de daarbij gekozen geheugencapaciteit, waardoor de één hem eerder in huis heeft dan de ander.
KPN is afhankelijk van de levering vanuit Apple, en weet dus pas wat er binnen is gekomen, zodra het is geleverd in hun magazijn.

Op dit moment van schrijven (13 oktober 2023), is de actuele levertijd voor de iPhone 15 Pro Max in de kleur Black Titanium (met daarbij 256 GB aan geheugencapaciteit) bij KPN: 5 tot 6 weken, gezien vanaf de dag van bestellen.
Dus het is logisch dat je nog geen leverdatum ziet in “Mijn Bestelling”, aangezien KPN je die momenteel nog niet kan geven.
Morgen 14 oktober 2023, zit je in week 4 vanaf jouw besteldatum.

Maar het wordt uiteraard op volgorde van bestellen aan de klant uitgeleverd, dus je zou inmiddels al ergens vooraan in de wachtrij kunnen staan, aangezien je hem in september 2023 al hebt besteld.

Het is echt niet anders, dan geduldig wachten op de e-mail vanuit KPN, wanneer jouw bestelling is meegeven aan de koerier of pakketdienst.

Hopelijk heb ik je hierbij kunnen helpen, want het wachten wordt echt beloond!!