Skip to main content

Ik heb onlangs glasvezel van KPN besteld en dit wordt over twee weken aangesloten en geactiveerd.

Nu wil ik ook het mobiele abonnement van mijn vrouw overzetten. Kan ik dat nu al doen en hier aangeven dat ik internet van KPN heb en gebruik maken van de Black Friday Deal?

Bij Vodafone heeft zij ook een extra data sim. Is dit bij KPN ook mogelijk?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Blommie001, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN!

Of je nu ook al het nummer van je vrouw kunt overzetten naar ons hangt af van de voorwaarden van Vodafone. Als ze daar niet meer onder contract staat, dan heb je over het algemeen één maand opzegtermijn. In dat geval kun je nu al bij ons een mobiel abonnement met nummerbehoud bestellen dat dan over een maand ingaat. 

Zit ze bij Vodafone nog wel binnen haar een- of tweejarige contract, dan zal die eerst uitgediend moeten worden. Je kunt dan vanaf 120 dagen (dat is ongeveer 4 maanden) voor de einddatum van dat contract bij ons het abonnement met nummerbehoud aanvragen. Het gaat dan in op de einddatum van het contract bij Vodafone.

Wat betreft de Black Friday deal, als jij tijdens de actieperiode bestelt, dan kun je gebruik maken van die actie, ook als het abonnement door dat nummerbehoud pas later gaat lopen.


Hoi @Erik_ ,

Er is geen contact meer bij Vodafone dus er is een maand opzegtermijn.

Heb ik nog wel de vraag of het bij KPN ook mogelijk is een losse data sim met alleen internet er bij te hebben. Dit is nl. bij Vodafone het geval en we gebruiken deze in de auto..

 


Hoi @Erik_ ,

Er is geen contact meer bij Vodafone dus er is een maand opzegtermijn.

Heb ik nog wel de vraag of het bij KPN ook mogelijk is een losse data sim met alleen internet er bij te hebben. Dit is nl. bij Vodafone het geval en we gebruiken deze in de auto..

Ja, KPN noemt dat "Mobiel internet". Hier bestellen:

https://shop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/

Je kunt data delen vanuit je normale mobiele abonnement naar deze data sim.


Heb ik nog wel de vraag of het bij KPN ook mogelijk is een losse data sim met alleen internet er bij te hebben. Dit is nl. bij Vodafone het geval en we gebruiken deze in de auto..

We hebben inderdaad, zoals Nick aangeeft, een data only abonnement. Voor de volledigheid: dat is wel een los abonnement. Het is niet mogelijk om bij een regulier bellen+data abonnement een tweede simkaart te krijgen om alleen de data uit het abonnement te gebruiken.