Skip to main content

Het meest grote telecom bedrijf maar het aanbod is om te janken, je kan uit 12 samsung telefoons kiezen waaronder maar 3 A versies die kwa schermgrootte erop achteruit gaan (heb nu de a70 6,7 inch) en als je vraagt wanneer krijgen jullie nieuwe toestellen dan weet niemand wat te vertellen en proberen ze je een duur toestel aan te smeren...ik wil weten wanneer jullie de A72 weer krijgen (want je kan hem op internet bij verschillende winkels los kopen dus kom niet met de smoes dat ze niet meer te krijgen zijn) of wanneer komt de A73? Ja ergens in het eerste kwartaal maar daar hebben we niks aan, zou fijn zijn als jullie gewoon even een datum door geven!

Hallo @Noon , telefoons verkopen is geen core business van KPN, dat is de reden van het beperkte aanbod.

Voor een uitgebreider aanbod kun je inderdaad beter naar de telefoonboer op de hoek gaan.

Die werken vaak wel veel samen met KPN inzake abo's, verlengingen e.d.

 


Dat klopt @JanD maar daar heb ik al voor gekeken en dan betaal ik veel meer kwa abbo of zoals bij belsimpel vragen ze 706 voor een toestel dat normaal 450 is..maar bedankt voor uw reactie :)


Hoi @Noon. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je graag dit toestel wil combineren met een KPN abonnement. Helaas is het niet mogelijk om dit toestel op KPN.com te bestellen. Natuurlijk bieden wel andere Samsung toestellen aan op onze eigen website. Ik zie dat @JanD al een goed antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Als je toch voor de Samsung A72 wil gaan kan je het beste naar de telefoonboer in jouw buurt gaan. Wellicht dat we dit toestel in de toekomst alsnog kunnen aanbieden, maar dat kan ik helaas niet garanderen.Â