Skip to main content

Ik vind het jammer dat kpn niet aangeeft wanneer zij van start gaan met esim voor de applewatch

ik voel me gewoon aan het lijntje gehouden op deze manier

overweeg nu zelfs mijn Abonnement af te kopen om over te stappen naar Tmobile 

die leveren het wel.

Hallo @petranijhuis63 ,

KPN geeft op de website aan dat e-sim nog niet wordt ondersteund voor de Apple Watch. 

Wellicht gaat dat ooit veranderen. 

Hou deze website in de gaten : 

https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim-downloaden-en-instellen.htm


Hoi @petranijhuis63, welkom bij ons op het forum. Op dit moment is er geen informatie over bekend dus kunnen we ook niet meer zeggen dan dat. De enige manier waarop ik een datum aan je zou kunnen vertellen is door glashard tegen je te liegen, en dat doe ik niet. 

Mocht er iets bekend worden zullen we dat natuurlijk delen, tot die tijd is het -ook voor ons- afwachten.


KPN, graag even meelezen.

We wachten al een paar jaar tot ondersteuning van de apple watch in Nederland wordt aangeboden. Via RTL nieuws werd 15 september 2021 het goede bericht bekend gemaakt dat KPN binnenkort de Apple Watch cellular zal ondersteunen.  Het is vandaag 16 november, 2 maanden later. T-mobile deed de aankondiging later dan KPN, maar biedt dit abonnement inmiddels aan, met en zonder watch. Ik ben al decenia klant bij KPN, maar mijn kontrakttermijn is alweer verstreken. Als ik graag wil kunnen bellen met mijn cellular Apple watch en KPN  heeft het goed voor met haar klanten, dan hoop ik uiterlijk deze maand te horen wanneer KPN dit ook aanbiedt. Een beetje klantgerichte communicatie is toch wel het minste antwoord in plaats van houdt de website van KPN in de gaten. Ik zal lang niet de enige zijn die momenteel denkt aan overstappen en het zal me ook niets verbazen als er al legio KPN klanten zijn overgestapt. Het zou een mooi sinterklaascadeau kunnen zijn van KPN voor haar trouwste klanten!!


ik heb van de week iwatch 7 Cellular gekocht waarom hebben jullie geen multi sim  voor de iwatch 7cellularc  (t-mobile hebben ze al) gaat het nog lang duren voor een multi sim?????


ik ben ook geïnteresseerd, wanneer kan ik een Watch 7 met eSim bestellen??


Hoi @petranijhuis63, welkom bij ons op het forum. Op dit moment is er geen informatie over bekend dus kunnen we ook niet meer zeggen dan dat. De enige manier waarop ik een datum aan je zou kunnen vertellen is door glashard tegen je te liegen, en dat doe ik niet. 

Mocht er iets bekend worden zullen we dat natuurlijk delen, tot die tijd is het -ook voor ons- afwachten.


Waarom is het dan in het nieuws? Er is toch wel iets bekend, het is nu aangetoond dat het technisch werkt, helderheid over de beschikbaarheid datum zou meer vertrouwen wekken dan het in het ongewis laten.