Skip to main content

Ik weet dat de bal volgens jullie volledig ligt bij Apple. Maar lijkt mij ook sterk dat KPN ook wat meer duidelijkheid kan verschaffen. Hebben jullie een indicatie wanneer jullie e-sim kunnen aanbieden voor Apple watch 8? In welke status zitten jullie? Niet voor de aankomende 2 jaar is ook een antwoord. Dan weet ik ook welke apple watch 8 ik moet halen;)

Hallo @Honting,

Het is simpelweg niet te vertellen wanneer dit beschikbaar komt. Het hangt namelijk van een aantal factoren af en Apple is hier ook een partij in.  Heel technisch gezien zou KPN toestemming van Apple nodig hebben om dit mogelijk te maken. Er is helaas dus niks concreets te melden op dit moment. 


Dat snap ik, zijn ze überhaupt al bezig om toestemming aan te vragen? Zo niet, dan snap ik dat het nog heel lang, wellicht jaren kan duren.

 

 


Voor zover ik weet is kpn er wel mee bezig, maar een tijdpanne is er momenteel niet helaas. 😉


Ik hoop voor je dat dat sneller gebeurt dan met de Watch 7.

 

 


Graag meer duidelijkheid aub. Hoe ver staan jullie met het overleg met Apple? Het lijken wel staatsgeheimen   Ik sta op punt om een Watch 8 te kopen. Voor de consument is dit wel belangrijk en hangt ook wel een prijskaartje aan. Wel of geen gedeelde E-Sim op korte termijn?


Graag meer duidelijkheid aub. Hoe ver staan jullie met het overleg met Apple? Het lijken wel staatsgeheimen   Ik sta op punt om een Watch 8 te kopen. Voor de consument is dit wel belangrijk en hangt ook wel een prijskaartje aan. Wel of geen gedeelde E-Sim op korte termijn?

@MisjelD ⬇️

Het is simpelweg niet te vertellen wanneer dit beschikbaar komt. Het hangt namelijk van een aantal factoren af en Apple is hier ook een partij in.  Heel technisch gezien zou KPN toestemming van Apple nodig hebben om dit mogelijk te maken. Er is helaas dus niks concreets te melden op dit moment. 

 


KPN ondersteunt helaas nog helemaal geen e-sim voor smartwatch ongeacht merk. 

In Nederland is momenteel zelfs maar één provider waar je met een ( Apple) smartwatch terecht kan. Dat is T-mobile. 


hahaha, "Apple is hier ook partij in", en zo verdraait KPN het verhaal zo dat het Apple is die verantwoordelijk is dat KPN geen eSIM voor welke Smart Watch dan ook kan aanbieden. Of die watch nu van Apple, Samsung of welke andere fabrikant ook is. Het ligt allemaal aan de toestemming die Apple moet verlenen. Of Samsung. Of een andere fabrikant. Of is het misschien zo dat KPN helemaal geen toestemming gevraagd heeft en nu weer een ander verhaal de wereld in probeert te helpen om het eigen falen te verhullen?


Simpel een antwoord van kpn. Binnen 6 maanden of 12 maanden of 24 maanden. Of niet

Ook ik sta op het punt een apple watch 8 te kopen. Met esim zou dan betekenen: naar Tmobile met alles en de hele familie. T mobile geeft ook nog een mooie korting op de Apple watch en is voor een totaalpakket (internet, tv en mobiele telefoons) flink goedkoper dan KPN. Waarom wachten? 


Eindelijk is het zo ver en ondersteunt KPN het. Alleen als ik mijn applewatch app open dan zie ik nog steeds dat KPN nog steeds niet ondersteunt. Hoe op te lossen?

 


Eindelijk is het zo ver en ondersteunt KPN het. Alleen als ik mijn applewatch app open dan zie ik nog steeds dat KPN nog steeds niet ondersteunt. Hoe op te lossen?

 

Heb je 16.2/9.2 beta geïnstalleerd?