Skip to main content

Ik heb 26 september mijn abbo verlengd en is 23-1-22 ingegaan maar nog steeds de hub nog niet ontvangen.

Wanneer komt hij?

 

met vriendelijke groet André

Heeft u zich aangemeld (formulier ingevuld) voor deze actie? Dit was vereist volgens de actievoorwaarden.


In november contact gehad en ze zediden word verstuurt na ingaan van de abbo 14 dagen daarna


Ik ben bang dat die nooit gaat komen.

 

zie dit topic erover: 

 

 

Hi ​​​​​​, wat enorm balen dit, de actie is echt helemaal afgelopen, er is geen mogelijkheid meer om je hier voor aan te melden :frowning2:

Dat aanmelden benodigd was voor deelname aan de actie, stond in de actievoorwaarden. Wat jammer dat je dit gemist hebt :sweat:

Nadat de eerste maand van je abonnement er op zit, kan je wel zonder problemen switchen naar een abonnement met een kleinere databundel, als je Unlimited eigenlijk helemaal niet nodig hebt qua verbruik. Je kunt dat zelf regelen via je MijnKPN account!


Hallo @Andrevanderweid ,

Het kado wordt pas verstuurd na 14 dagen na de ingang van jouw abonnement. Dit in verband een bedenktermijn van veertien dagen. 

Aangezien het abonnement is ingegaan op 23-1-2022 is de bedenktermijn in de afgelopen week afgelopen. KPN geeft hun partner dan een opdracht voor de verzending van het kado. Ik verwacht dat je de Google Nest Hub in de komende week gaat ontvangen. 

Duurt het jou te lang? 

Desk Services helpt KPN met deze actie, je kunt daarom het beste dan (aan het eind van de komende week ofzo) even contact met hen opnemen: bereikbaar via kpn@consumercare.info of telefonisch via 043-8800150.