Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik de €100 inruilbonus van Recommerce?

• August 16, 2023
  • 1 reactie
  • 104 keer bekeken

Aangezien ik heel veel verhalen lees over de lange duur van het uitkeren van de bonus, wil ik via deze weg alvast vragen of er gekeken kan worden naar mijn bonus. Heb op 1-aug een nieuwe iphone 14pro besteld en mijn iPhone 11 pro ingeruild. Geld voor mijn oude tel is inmiddels netjes overgemaakt, maar van de €100 bonus heb ik nog niks vernomen omdat deze zou kunnen zijn uitgesteld, zoals ik lees in een mail van Recommerce. 

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @SanderH88! Welkom op het forum. De bonus wordt later uitbetaald dan het bedrag voor je telefoon. Dit kan maximaal 2 weken duren. 

Als je na 2 weken nog geen bonus op je rekening hebt staan, vul dan dit formulier van Recommerce in. Die reageren binnen enkele werkdagen. 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2023

Hi @SanderH88! Welkom op het forum. De bonus wordt later uitbetaald dan het bedrag voor je telefoon. Dit kan maximaal 2 weken duren. 

Als je na 2 weken nog geen bonus op je rekening hebt staan, vul dan dit formulier van Recommerce in. Die reageren binnen enkele werkdagen. 🙂