Skip to main content

Goedendag ik en mijn vrouw hebben ons toestel bij jullie afgelost omdat hypotheek  verstrekker daarom vraagt nu zouden graag een nota van jullie ontvangen waar op staat dat het geregeld is ze zijn erg streng vriendelijke groeten Rob 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/aflossen.htm

“Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd.”

Wanneer heeft u een aflossing gedaan?

 

 

*Admin: quote tussen aanhalingstekens gezet


Uit mijn hoofd gezegd bijna 2 weken geleden heb geen mail ontvangen dat het vervalt de hypotheek gaat niet akkoord met de afschrijving lijkt mij niet meer dan normaal dat er gewoon een goede aflos nota wordt gemaild 


Dan is dat denk ik fout gegaan. Hier kan een officiële reactie even duren. Bellen of chatten is sneller. Wilt u wachten, vul dan u profiel aan.


Ik vindt dat er niks snel gaat waarom allemaal zo moeilijk is toch niet meer dan normaal omdat voor jullie klanten effe te regelen zou vriendelijke groeten Rob


Zij zullen het hier ook voor u regelen. Het forum is voor en door klanten en medewerkers vullen aan waar nodig. Door drukte kan het wel even duren. Vandaar mijn tip om te chatten met KPN of te bellen met 0800-0402


Hi @Robertduyverman! Als je een krediet bij ons hebt boven de €250,- wordt dit aangemeld bij BKR. Als je dit krediet aflost, melden wij dit binnen 5 (werk)dagen af bij BKR. Hier ontvang je een bevestiging van.
Je hebt zo te horen geen bevestiging ontvangen, terwijl je het bedrag al afgelost hebt. Heb je contact gehad met BKR? Zeggen zij dat er nog een 'lening’ openstaat? Dan is er inderdaad iets niet goed gegaan. In dat geval kijk ik graag met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke Opmerkingen’.  


Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met een collega van u die ging het vandaag regelen zodat ik morgen de nota s binnen krijg snap alleen niet dat ik 2 keer gebeld heb en ze zeiden dat het niet kon volgens mij zijn de mensen die me laast hebben  geholpen niet capabel voor hun functie  groetjes Rob


Goed gekomen @Robertduyverman?