Skip to main content

telefoon besteld bij kpn met overstapservice ??   bleek dat dit buiten de 120 dagen overstaptijd viel

hierna hing kpn er zelf een nummer aan 

nu heb ik 3 contracten voor een telefoon  want een telefoon die ik meteen helemaal betaald had moest ik terugsturen om van dat nummer dat kpn er aan had gehangen  vanaf te komen

geld terug gebeurt niet  wel rekening betaald van eerste maand contract wat ten onrechte mij is aangesmeerd  maar geen geld  

contact met ACM gehad en deze zeggen dat kpn wettelijk verplicht is dit binnen 14 dagen terug te betalen   ga maar procederen denk   want bij kpn schiet het niet opsteeds je verhaal doen   aan een andere medewerker ( al 9 maal)  en je wordt gewoon niet serieus genomen en voorgelogen

op 09-10-2020 telefoon teruggestuurd  op 12-10-2020 =is deze in goede orde ontvangen

op 21-10 voor 3 de keer contact gehad met kpn  , geld zou binnen een week teruggestort worden

nu op 31-10 nog steeds geen geld , en als ik bel zegt men doodleuk dat het onderweg is

 

mensen blijf weg bij kpn


Hallo @keske de gedupeerde, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht.

Mijn excuses dat je al zo lang wacht op een terugbetaling van het geretourneerde toestel. Ik zoek graag voor je uit waarom het zo lang duurt en hoe we dit proces kunnen versnellen. Ik wil je vragen je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik voor je aan de slag.


fffff een update   nog steeds geen geld  wel al 2 maal maandelijkse kosten betaald (voor abonnement wat kpn aan mijn telefoon hing -- die ik  nota bene terug moest sturen  om van dat abonnement af te komen   schiet dus niet op    mensen leg uw klachten voor bij de ACM  

en blijf weg bij kpn  

ik ben misleid belazert en opgelicht


Ik vind het jammer om te lezen dat je je misleid en opgelicht voelt. Dat is absoluut niet het gevoel dat we je willen geven. Ik heb je op 3 november een reactie gestuurd waarin ik heb aangeboden om met je mee te kijken. Hiervoor heb ik echter wel de gevraagde gegevens van je nodig. Zonder deze gegevens kan ik helaas niet inzien wat er precies is gebeurd, waar dit mis gaat en hoe we dit kunnen oplossen. Ik hoop dat je ons nog een kans wil geven. Zou je je profiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Geef even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag.


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het natuurlijk graag.


neen probleem speelt al 2 maanden 

ik moest telefoon terugsturen om van nummer en contract af te komen ,wat kpn er nota bene er aan heeft gehangen--- en kpn weigert om mijn geld wat ik betaald heb voor die telefoon (ruim 500 euro) terug te storten , terwijl ACM zegt dat binnen 14 dagen moet gebeuren---- kpn staat boven de wet zeker???   is diefstal


Heb je nou al de gevraagde gegevens ingevuld?


Op 09-09- bestel ik 2 telefoons plus abonnement  met overstapservice bij kpn.

Op 10-09 krijg ik bericht van kpn, dat overstapverzoek van 1 van de 2 telefoons is geweigerd en er wordt gevraagd contact op te nemen met kpn

Bellen dus en daar wordt verteld dat overstapverzoek pas kan worden gedaan als contract bij vorige provider eindigt binnen 120 dagen

Op 13-09- weer hetzelfde bericht van kpn als op 10-09

Weer bel ik met kpn , daar wordt verteld dat overstapverzoek nog niet binnen die 120 dagen valt en dat ik over 7 dagen nog maar eens moest bellen en berichten van kpn verder moest negeren ( deze werden automatisch aangemaakt en verstuurd.

Op 18-09 bericht van kpn dat overstapverzoek definitief is afgewezen  en kpn heeft aan mijn 100% betaalde telefoon een ander (DUURDER)  ongevraagd contract gehangen met ander nummer

Daarna  volgen diverse  gesprekken met kpn (steeds iemand anders, dus weer het hele verhaal doen)maar er is niemand die mij kan helpen STERKER nog diverse keren wordt verbinding botweg verbroken

Op 21-09 weer gebeld, die medewerker snapte het echt ,niet gaande weg het gesprek ( ik had mijn mailbox op ebook open staan --had ik na enige tijd weer een nieuw contract aan mijn broek hangen(OM 18.45) ik meld meteen dat dat niet de bedoeling is    en contract wordt om ( 19.12 ) geannuleerd 

Daarna diverse keren gebeld met kpn tot ik doorgeschakeld werd met iemand die vertelde dat ik telefoon gewoon moest terugsturen en dat het dan allemaal wel goed zou komen

OK , dat dus gedaan ((wel beetje raar gevoel om betaalde telefoon van 522 euro , van jou dus   terug te sturen, maar goed

Op 08-10 kreeg ik factuur  van 80.85 van dat contract wat kpn er ongevraagd heeft aangehangen  aan mijn telefoon (die ik nota bene al had teruggestuurd

Weer bellen natuurlijk---- ik moest mij niet druk maken toestel was al in goede orde ontvangen en geld zou binnen een week op mijn rekening staan

Verder in oktober weer diverse keren gebeld met kpn    de een verteld gewoon dat hij niets meer voor mij kan doen en verbreekt de verbinding   de ander  zegt  dat hij ffff meekijkt en zegt dat bij hem dat derde contract al is verdwenen ( ik zie hem dan nog steeds op “mijn kpn “   en weer een ander zegt doodleuk dat het geld al onderweg is

Op 02-11 weer gebeld ( nu met iets minder geduld) en na 20 minuten wordt ik doorverbonden met iemand die voor mij een terugbelmoment inplant  bij het klachtenforum van kpn  ik zou de volgende dag tussen 10.00  en 12.00 teruggebeld worden

De volgend dag vrijaf genomen en wachten-------- niemand

Dan zelf maar bellen met klachtenlijn  , daar had niemand voor mij een afspraak gemaakt

ok , daar ging iemand (marjan) serieus om met probleem

zij zag de 2 nummers die respectievelijk  op 19-12-2020   en op 18-01-2021  overgaan en zij ziet ook dat contract dat eindigt op 85   ( 3 de contract dat verwijdert moet worden en stopgezet

HE HE denk je dan eindelijk, ze moest in gesprek met een andere dienst en zegt dat de kosten voor het contract , de  aansluitkosten  , en de kosten van het toestel ( samen nu al 602,85  ) worden vergoed

ze zegt nog ,ik ga je vrijdag bellen als het dan nog niet geregeld is

en ja hoor vrijdag belt marjan terug ,, dat het allemaal iets langer heeft geduurd maar dat de annulering  in het systeem is blijven hangen.

op 05-11-krijg ik idd 30,69 teruggestort van de 602,85  ok denk ik dan dat is een begin

op 06-11 echter krijg ik een factuur van de maand november van 35 euro van dat bewuste contract waarvan de telefoon al lang terug is bij kpn

Ik weet het niet meer, en het gekke is , ik wilde met mobiele telefoons ook klant worden bij kpn LEKKERE BINNENKOMER DIT 

het is nu 23 -11 en ik heb niets meer van kpn vernomen:rage:

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Maar ten overvloede, heb je hier de gevraagde gegevens al ingevuld in je profiel waar @Denise_ om heeft gevraagd.

Continu hetzelfde riedeltje hier neerzetten lucht misschien op voor je, maar dan kan Denise hier niks voor je doen.


is  al ingevuld   graag oplossingen en geen … verhalen


@keske de gedupeerde @Doornekamp33 is geen medewerker

Die geeft alleen aan net als ik dat zolang jij niet aan het verzoek van @Denise_  voldeed ze je niet kan helpen.

Zonder die gegevens mag ze niet in jouw privé gegevens kijken vandaar de herhaalde vraag


Bedankt voor het invullen van je profiel, @keske de gedupeerde.

Ik zie dat je op 9 september contact met ons hebt gehad over het bestellen van twee abonnementen inclusief nummerbehoud. Voor één van de abonnementen was het inderdaad te vroeg om de overstap aan te vragen en daarom is nummerbehoud afgewezen. Van wat ik begrijp, was het pas twee weken later mogelijk om nummerbehoud aan te vragen. Mijn collega had jou daarop moet adviseren om de bestellingen te annuleren en na twee weken opnieuw te plaatsen. Dit is niet gebeurd, waardoor het abonnement na twee weken alsnog automatisch van start is gegaan met een nieuw nummer. Normaal gesproken is het zo dat als je een nieuw abonnement aanvraagt met een nieuw nummer, deze direct actief zal worden. Bestel je een nieuw abonnement in combinatie met nummerbehoud, dan zal het nieuwe abonnement in gaan wanneer jouw nummer overgenomen kan worden. Heb je een abonnement besteld mét nummerbehoud, maar wordt dit verzoek afgewezen omdat jouw nummer nog in contract zit, dan zal het nieuwe abonnement na twee weken automatisch actief worden met een nieuw nummer. Dit had voorkomen kunnen worden als de bestelling tijdig was geannuleerd en later opnieuw was aangevraagd.

Op 21 september heeft mijn collega geprobeerd dit te herstellen door dit abonnement via een omweg te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik begrijp uit jouw bericht dat je een bevestiging van het nieuwe abonnement hebt gekregen en deze ook meteen hebt laten annuleren, omdat je dit niet wilde. Mijn collega had echter de beste intenties en wilde jou hiermee juist helpen. Mijn collega had namelijk het idee om de bestelling waarvoor nummerbehoud was afgewezen te annuleren (wat ook betekent dat het toestel retour moet) en vervolgens een nieuw abonnement te bestellen mét nummerbehoud, want dat was toen wel mogelijk. De bestelling waarvan nummerbehoud was afgewezen, is toen alsnog geannuleerd door mijn collega van de afdeling Opzeggingen. Het nieuwe abonnement dat mijn collega had aangevraagd voor je, is ook geannuleerd.

Er is diezelfde avond nog weer een nieuwe bestelling geplaatst. Deze bestelling is nu nog steeds actief, mét nummerbehoud. Op 18 januari 2020 zal jouw nummer 06-*****650 aan dit abonnement gekoppeld worden. Dit nieuwe abonnement is een Sim Only abonnement, dus zonder toestel. Dit lijkt nu dus allemaal weer goed te lopen, behalve dan dat je geen toestel bij dit abonnement hebt.

Ondanks de annulering van het contract met nieuw nummer 06-*****685 heb je toch nog weer een factuur ontvangen. Dat kan kloppen. De annulering die mijn collega van de afdeling Opzeggingen op 21 september heeft ingevoerd, is niet in één keer goed gegaan, omdat het toestel nog niet retour gestuurd was. Helaas bleef de annulering ook nog eens hangen nadat we het toestel wel hadden ontvangen. Het abonnement is daardoor ten onrechte pas per 5 november definitief geannuleerd. Ik zie dat er op dit moment nog een creditfactuur van - €48,53 in het systeem staat. Dat is in ieder geval iets, maar je wacht natuurlijk ook nog op de terugbetaling van het toestel. Ik heb hierover contact opgezocht met mijn collega, Marjan. Zij geeft aan een e-mail te hebben gestuurd naar onze achterliggende afdeling. Zij wacht nog op terugkoppeling. Zodra zij terugkoppeling heeft ontvangen, zal zij contact met jou opnemen. Ik kan op dit moment dan ook niet meer dan je vragen om geduld.