Skip to main content

Wilde overstappen naar KPN per einde contract bij huidige provider. Duidelijk aangegeven maar KPN wilde mijn contract per 22-12-22 overzetten waardoor ik 2 abonnementen zou betalen. 2 uur gebeld met KPN, van het kastje naar de muur...bekend verhaal blijkt uit al deze klachten op internet..

Uiteindelijk afdeling Opzegging..aardige mevrouw gesproken doe mij adviseerde om dezelfde dag toestel te retourneren. Was net binnen 14 dagen. Zo gedaan. VRAAG wanneer krijg ik het aanbetaalde bedrag op mijn rekeningnummer gestort?

Goedenavond @MP43 en welkom hier op ons forum :)

Jammer om te lezen dat het niet is gelukt om naar ons over te stappen, normaal gesproken kunnen wij er voor zorgen dat je abonnement bij ons ingaat op het moment dat het contract bij je huidige provider verloopt. Waarom dat niet mogelijk was, is me eerlijk gezegd een raadsel. Wanneer heb je het toestel retour gestuurd? Je zou het aanbetaalde bedrag binnen 4 weken terug moeten krijgen. 


@JanZ_ 

Beste Jan, ik heb het toestel 2 december terug gestuurd en volgens Post NL is het afgeleverd.

Het is mij ook een raadsel waarom KPN mijn abonnement per 22 december wilde in laten gaan terwijl ik ecpliciet had aangegeven dat het per einde huidige contract moest ingaan. Maarja  er is wel meer mis gegaan. Ik wil alleen het betaalde bedrag terug en daarna deze nare ervaring met KPN zo snel mogelijk vergeten. 

 

 

 


@JanZ_

Beste Jan, ik heb het toestel 2 december terug gestuurd en volgens Post NL is het afgeleverd.

Het is mij ook een raadsel waarom KPN mijn abonnement per 22 december wilde in laten gaan terwijl ik ecpliciet had aangegeven dat het per einde huidige contract moest ingaan. Maarja  er is wel meer mis gegaan. Ik wil alleen het betaalde bedrag terug en daarna deze nare ervaring met KPN zo snel mogelijk vergeten. 

 

 

 

Bedankt voor de toelichting @MP43!

Snap ik helemaal, ik had het ook graag anders gezien. Wacht het eventjes af, mocht je het aanbetaalde bedrag begin januari van het nieuwe jaar nog steeds niet retour hebben ontvangen, laat me dit dan via deze weg weten. Ik ga er niet vanuit dat dit nodig zal zijn maar weet in ieder geval wel dat ik voor je klaar zit indien nodig! 


Goededag op 29 dec de telefoon terug gestuurd van mijn na twee weken te hebben geprobeerd via PostNL terug gestuurd helaas nog geen bevestiging gehad van het terug sturen.

bij de retour formulier zat een antwoordnummer in Den Haag. Bij PostNL wordt dit adres door gestuurd naar Leidsendam.

 

Mvg,

 

Lucinda 


Hi Lucinda,

 

Ik had ook mijn telefoon retour gestuurd naar een antwoordnummer in Den Haag maar bij de track en trace die ik van Post NL kreeg stond Leidschendam dus het wordt doorgestuurd naar Leidschendam.Â