Skip to main content

Goedemorgen,
 

We zijn inmiddels al bijna 3 maanden verder nadat ik gebeld ben, maar ik heb tot heden nog niks terug gekregen. 
Ik ben benieuwd of andere mensen het wel al hebben ontvangen.

Hallo @WendyJ81, jouw iPhone 11 is inmiddels al wel vervangen? De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na de vervanging van jouw iPhone. 


Hier ook nog niet, ik kijk het nog maar een maandje aan


Hallo @WendyJ81, jouw iPhone 11 is inmiddels al wel vervangen? De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na de vervanging van jouw iPhone. 

Hoi  Jeroen,

 

ja die heb ik begin november gekregen. Alleen eerst werd gezegd dat het binnen 3 maanden zou zijn nadat je gebeld was. En nu is het 3 maanden nadat je je telefoon heb ontvangen? 
 

groetjes Wendy 


Het is inderdaad drie maanden nadat je gebeld bent, sorry voor de verwarring. Bij jou is dat 13-10 zie ik. Naar verwachting krijg je het dan vóór 13 januari terug. Mocht je eind januari nog niets hebben ontvangen, trek dan gerust weer aan de bel. We zoeken het graag voor je uit.


Hier de iPhone 12 op 23 november binnen gekregen. En vandaag de creditfactuur per mail ontvangen.


Vandaag heb ik het geld ontvangen. Heel fijn! Top


Ik heb ook zojuist ook de creditnota ontvangen en het geld is ook al gestort.

Dank forum-team voor alle inspanningen en KPN voor het volledig afhandelen.