Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn bestelde toestel?

• December 11, 2021
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb 7 December telefoon besteld sinsdien hoor alleen niet leverbaar gray staat op 11 december weer leverbaar pink 17 december ik vindt kpn teweinig achteraan gaat met hun bestellingen lijkt mijn ogen erop kpn niets of nauwelijks boeit dan alleen dome SMS krijgen

Mvg leen

Beste antwoord door Hanna_

Hallo @Leendert1980, welkom. 

Wat vervelend dat je momenteel niet weet wanneer jouw toestel wordt uitgeleverd, om welk toestel gaat het? Dan kan ik voor je kijken wat de verwachte lever datum is. 

Daarnaast kan jij jouw bestelling volgen op Mijnbestelling.kpn.com, daar vind je alle actuele informatie over de levering van jouw abonnement, simkaart en toestel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 13, 2021

En me simkaarten ook nog niet ontvangen dat wel verstuurd zijn zeg kpn maar geen mail of SMS van gehad hebben cominicatie is erg slecht en terug koppelingen 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 13, 2021

Hallo @Leendert1980, welkom. 

Wat vervelend dat je momenteel niet weet wanneer jouw toestel wordt uitgeleverd, om welk toestel gaat het? Dan kan ik voor je kijken wat de verwachte lever datum is. 

Daarnaast kan jij jouw bestelling volgen op Mijnbestelling.kpn.com, daar vind je alle actuele informatie over de levering van jouw abonnement, simkaart en toestel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2021

Is al niet meer nodig heb via andere manier gedaan en zit nu als nog bij kpn met mobilenr en via telefoonwinkel met iets meer aan kosten de telefoons binnenÂ