Skip to main content

Hier precies het zelfde verhaal, ik wacht ondertussen al 6 weken op een track en tracé van de iPhone 12. Elke keer dat je belt naar de klantenservice beloven ze je gouden bergen en dat je terug gebeld wordt maar daarna hoor je nooit meer wat. Van een communicatie bedrijf verwacht je dat dat juist hun handelsmerk is maar jammer genoeg kom je bedrogen uit.  Ik begin er ondertussen wel echt een beetje klaar mee te zijn…….

@Markk1908  Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Hoi @Erwin_ , 

Zojuist de gegevens aangevuld.


Je gegevens zijn 17-11 doorgezet.  Laten we het nog één week geven. Als je volgende week woensdag nog niet gebeld of ge-SMS'd/gemaild bent,  laat het hier weten. 


@Erwin_  Helaas niks meer vernomen vanuit KPN……


Ik ga voor je navragen waarom jij nog geen belletje gehad hebt @Markk1908. Hopelijk kun je dan snel een telefoontje verwachten. 


@Jeroen_dB bedankt! Ik wacht het weer af 


Ik zie een mail van mijn collega dat er op 3-11 contact geweest zou zijn over het toesturen. Maar we zien ook dat jouw gegevens op 17-11 doorgezet zijn. Nu twijfel ik een beetje: heb jij nu al wel of geen contact gehad over het toesturen van een vervangend toestel?


Jaa dat klopt! Ik heb Uiteindelijk contact gehad alleen na meerdere keren doorverbonden te zijn kon nog niemand mij vertellen wanneer ik hem nu zou krijgen….dus eigenlijk ben ik nog geen steek verder gekomen.


En op welke datum ben jij dan gebeld? Toen is er besproken dat je een vervangend toestel zou gaan ontvangen? Dit kan zo'n 4-5 weken duren, ik maak uit jouw verhaal op dat die al voorbij zijn?


Dat was woensdag 19 oktober. Ben toen gebeld door de speciale afdeling en moest ik mijn imei nummer doorgeven werd het gesprek opgenomen en gezegd dat ik een iPhone 12 zou krijgen. Na deze datum niks meer vernomen vanuit KPN en elke keer als ik zelf bel naar de klantenservice weten ze het niet wordt je 6x door verbonden en uiteindelijk weet ik nog niet wanneer ik nu de iPhone 12 ontvang. Zijn dus ondertussen al bijna 8 weken verder… geduld begint dus nu echt een beetje op te raken. Ik voel me totaal niet gehoord en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 
 

groeten,

 

Mark 


We proberen zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over jouw omruiling, @Markk1908.

Ik heb navraag gedaan bij onze logistieke partner. Ik wil je vragen om een terugkoppeling af te wachten: tot die tijd heeft bellen met onze klantenservice weinig zin. We laten het hier in je topic weten, zodra er meer duidelijkheid is/ we een terugkoppeling hebben gekregen.


Okee dan wacht ik nog af, bedankt in iedergeval voor het navragen!Â