Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn iPhone 16 Pro Max?

• March 10, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb gisteren iPhone 16 pro max besteld maar ik heb geen bevestiging gekregen en staat ook niet wanneer is de bezorgtijd! 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Ofa e ​@Oekoeloekoe en welkom bij de KPN Community! Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je het toestel ontvangt. 

Als je na 24 uur nog geen bevestiging binnen hebt gekregen van je bestelling, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken. Mijn collega kan dan kijken of de bestelling wel goed binnen is gekomen en jullie verder op weg helpen. 
Hopelijk hebben jullie inmiddels duidelijkheid en alvast heel veel plezier met het nieuwe toestel gewenst! 😄

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Nieuwkomer
  • March 11, 2025

Bij mij helaas hetzelfde probleem….

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2025

Hi ​@Ofa e ​@Oekoeloekoe en welkom bij de KPN Community! Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je het toestel ontvangt. 

Als je na 24 uur nog geen bevestiging binnen hebt gekregen van je bestelling, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken. Mijn collega kan dan kijken of de bestelling wel goed binnen is gekomen en jullie verder op weg helpen. 
Hopelijk hebben jullie inmiddels duidelijkheid en alvast heel veel plezier met het nieuwe toestel gewenst! 😄