Skip to main content

Heb 30 maart mijn abonnement verlengd met telefoon, voor 21.00 uur besteld morgen geleverd.

SMS gekregen dat het toestel tijdelijk niet meer leverbaar was 🤔 op de site  is dit tot 6 april blijven staan voor 21.00 uur besteld morgen geleverd, daarna veranderd  in 8 april en nu naar 15 april 😫

Vind dit en slechte zaak

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

 

Welkom op het forum @BonneS! Ik snap bijzonder goed dat je een nieuw toestel snel in handen wilt hebben. En dat je op de informatie op de website kan vertrouwen. 

Daarom wil ik graag voor je kijken wat ik voor je kan doen. Hoe staat het op dit moment met de bestelling? En kan je laten weten om welk toestel het gaat?

Als je het toestel nog niet hebt ontvangen vul dan je profiel in. Laat daar even weten wat je klantnummer is. Dan kan ik je verder helpen! 


Telefoon s22 van samsung is binnen

14 dagen later dan beloofd op de website.

Kan gebeuren maar houdt de website up toe date.

Wat je belooft moet je na komen 

Gr


@BonneS super om te horen dat je toestel nu in ieder geval binnen is! We doen ons best om ieder toestel zo snel mogelijk te leveren. Maar omdat we afhankelijk zijn van de voorraad die in dit geval Samsung ons levert, kan daar vertraging in optreden. 

In bijna alle gevallen als er een nieuwe Samsung of iPhone uitkomt maken we een topic aan waarin je dat bij kan houden. Ik kan je aanraden die de volgende keer op te zoeken om volledig op de hoogte te zijn. In ieder geval super dat je het toestel nu wel ontvangen hebt!