Skip to main content

Hi! Ik had 15 dec ook een sms gekregen met over 10 werkdagen zou ik de telefoon ontvangen. Ik was benieuwd wat de status hier nu van is :))

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Michelle0uthoff, ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Ik zie dat het toestel inderdaad inmiddels jouw kant op moet zijn. Ik heb mijn collega's gevraagd hier even naar te kijken. Zodra ik meer weet hoor je van me.


Hoi @Michelle0uthoff, ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Ik zie dat het toestel inderdaad inmiddels jouw kant op moet zijn. Ik heb mijn collega's gevraagd hier even naar te kijken. Zodra ik meer weet hoor je van me.

Ontvang ik daar via de email nog een bevestiging van? Aangezien ik thuis moet zijn voor de levering 🙂 en welk adres hebben jullie staan voor de bestelling? Ben reeds verhuist 


Zou jij voor de zekerheid jouw nieuwe adres in je profiel willen zetten? En zou je daar ook het imei-nummer van je iPhone 11 erin willen zetten? Dat kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan geef ik het weer door.


Zou jij voor de zekerheid jouw nieuwe adres in je profiel willen zetten? En zou je daar ook het imei-nummer van je iPhone 11 erin willen zetten? Dat kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan geef ik het weer door.

Jaa mijn nieuwe adres staat al een maand in mijn profiel! Zelfde geldt voor het imei nummer :)


Ik zie het! Ik heb voor de zekerheid het nieuwe adres nog even doorgegeven aan de collega's. 


Heb je al antwoord of duidelijkheid? :)

Ik zie het! Ik heb voor de zekerheid het nieuwe adres nog even doorgegeven aan de collega's. 

 


Ja! Er wordt deze week een toestel opgestuurd, dus met een beetje geluk ontvang je die deze week en anders begin volgende week.


Ja! Er wordt deze week een toestel opgestuurd, dus met een beetje geluk ontvang je die deze week en anders begin volgende week.

Krijg ik daar een track en trace of bevestiging van ?


Zodra de zending wordt opgestuurd, zal jij een track&trace ontvangen. 


Zodra de zending wordt opgestuurd, zal jij een track&trace ontvangen. 

Heb ik niet ontvangen maar de telefoon is zojuist geleverd, bedankt voor jullie hulp.


Zou je dit voor mij ook kunnen checken? 


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Voor jou geldt hetzelfde, @Michelle0uthoff: de creditering is ingevoerd en wordt meegenomen op een volgende factuur. Dan is het helemaal rond! 🙂

Mocht je nog vragen hebben, stel je ze dan hier, in je eigen topic? Alvast bedankt!