Skip to main content

Of de beindiging van mijn mobiel die ik beschadigd aangeleverd heb gekregen. Ik ben nu bijna een maand verder .

Welkom op het forum @Dannyd010. Zou je iets meer informatie kunnen geven? Gaat het om een mobiel die in verband met verzekering of garantie is ingeleverd of gaat het hier om een nieuwe aanschaf?


het gaat om een mobiel die ik 25-12-2020 op gestuurd heb gekregen wegens contract verlening.  de 27 constateerde ik dat mijn glas vervormt is door waarschijnlijk hitte waardoor er een stukje glas beschadigd is  alles viel nog binnen mijn opzeg termijn oif mijn garantie . ik ben door 3 mensen totaal de verkeerde kant op gestuurd 1e stuurde mij naar een kpn winkel die niks voor mij kon betekenen (koste me een week)de 2e kon mijn contract niet op zeggen moest ik online doen ook gedaan .de 3e vertelde mij te wachten en de vierde die ik dus de 16 aan de tel kreeg heeft mijn probleem door gestuurd naar een vraagbaak?ik heb mijn opzegging door gemaild naar bewijsstuk@kpn maar morgen is de laatste verstreken dag wanneer ik dus weer NIET gebeld gaat worden ik wil van de ze telefoon af en een nieuwe of van mijn contract ik ben nu bijna 2 maanden verder


@Dannyd010 op het moment dat je een verlenging hebt gedaan en je toestel is al binnen dan kan een annulering alleen telefonisch plaatsvinden. Ik begrijp dat dit niet gelukt is. Om te kijken hoe de zaken ervoor staan zou ik je willen vragen je profiel in te vullen. Ook zou ik je willen vragen toch nog een keer 0800-0402 te bellen en daar aan te geven wat de situatie is. Ze zijn namelijk normaal het eerste kanaal waar dit opgelost hoort te worden.Â