Skip to main content

Beste Kpn,

 

Onlangs heb ik een iPhone besteld maar deze werd vlak daarna geannuleerd. Ik heb wel een aanbetaling gedaan en ik vroeg me af of dit geld automatisch wordt teruggestort.

 

Mvg,

Lin

Hallo @Sophiexlin, welkom. 

Maak je geen zorgen! Uiteraard krijg jij jouw aanbetaling terug. 

Uit jouw bewoording kan ik opmaken dat er nog geen toestel is verzonden/door jouw ontvangen. Mocht je wel een toestel hebben ontvangen, dan moet je deze eerst retour sturen. Het is belangrijk dat jij van ons wel een bevestiging van de annulering per mail hebt ontvangen. Heb je deze niet ontvangen, dan is het helaas niet (nog) niet gelukt om jouw bestelling te annuleren. Neem in dat geval op met de telefonische klantenservice via 0800-0402 om dit alsnog te doen. Heb je deze wel ontvangen? Dan is jouw bestelling geannuleerd en kan jij jouw aanbetaling binnen 5 werkdagen weer terug op jouw rekening verwachten. 


Beste KPN,


Heel erg bedankt voor uw reactie. De order was niet door mij geannuleerd maar door KPN zelf. Ik zag het op de track&trace status van mijn bestelling, maar ik heb geen mail ontvangen. Ik had toen met KPN gebeld en die kon ook geen reden vinden achter de annulering, maar ik heb gelijk een nieuwe bestelling gemaakt maar niet gevraagd naar de terugbetaling van de geannuleerde bestelling. Is het nodig om KPN nog te bellen om daarnaar te vragen of zal het goedkomen met de terugbetaling?

 

Mvg,

 

Sophie Lin


Hoi @Sophiexlin

De terugbetaling moet gewoon goed komen! Mocht het echt veel te lang duren voordat het geld weer op jouw rekening verschijnt, neem dan opnieuw contact op. 


Heel erg bedankt!